מינויים

מינוי יוקרתי לרינת זילברשטיין בענקית הטכנולוגיה האמריקאית AT&T

רינת זילברשטיין מונתה למנכ"לית מרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל ואף תשמש כסגנית נשיא ב-AT&T העולמית. זילברשטיין תחליף בתפקיד את נטלי קרמר
מערכת ice | 
רינת זילברשטיין (צילום אסנת רום)
ענקית הטכנולוגיה האמריקאית AT&T הודיעה היום (רביעי) כי מינתה את רינת זילברשטיין למנכ"לית מרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל, וסגנית נשיא ב-AT&T העולמית. זילברשטיין, שעמדה בראש חטיבת מוצרי התוכנה של AT&T ישראל בעולמות המובייל, המדיה והתקשורת. זילברשטיין תחליף בתפקיד את נטלי קרמר שכיהנה בתפקיד בשלוש השנים האחרונות.
זילברשטיין החלה את דרכה המקצועית בסטארטאפ Interwise שנמכר ל-AT&T ב-2007, וכיהנה מאז בשורה של תפקידים בעולמות הפיתוח והמוצר במרכז המחקר והפיתוח של AT&T בישראל.

זילברשטיין תוביל כעת את הפעילות בישראל, שמונה כ-500 עובדים, ובנוסף מספר ארגוני מפתח בארה"ב השייכים למערך הפיתוח העולמי של החברה. הארגון הגלובלי שיהיה תחת ניהולה ימנה מעל 1,000 עובדות ועובדים מעולמות פיתוח הסייבר, IoT, מובייל, תקשורת וענן.
"אני מתרגשת מאוד לקבל את האחריות שהופקדה בידי ומודה על ההזדמנות והאמון", אמרה זילברשטיין. "אנו מובילים יחד פיתוח של מוצרים בחזית הטכנולוגיה, שמשמשים מיליוני אנשים ועסקים בכל רגע. נמשיך לתרום ל- AT&T, לקבל על עצמנו אתגרים באפיקי הפעילות האסטרטגיים של החברה, ולהוביל מוצרים ופתרונות חדשניים מתוך אחריות וחיבור עמוק לעובדות ועובדי AT&T בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה