מינויים

שינויים בצמרת: נובה מדווחת על שינויים בהנהגת החברה

חברת נובו מדווחת היום (רביעי) על שינויים בצמרת החברה. גבי ויסמן ימונה לנשיא ומנכ"ל החברה ויחליף בתפקיד את איתן אופנהיים שימונה לראש דירקטוריון פעיל במקום מיכה ברונשטיין
מערכת ice | 
איתן אופנהיים (צילום בני גמזו)
נובה דיווחה היום (רביעי) על שינוי מנהלים בכירים בחברה. גבי ויסמן, ששימש כמנהל העסקים של החברה משנת 2016, ימונה לנשיא ומנכ"ל החברה. איתן אופנהיים, ששימש כמנכ"ל ונשיא החברה משנת 2013, ימונה כיושב ראש דירקטוריון פעיל במקום מיכה ברונשטיין. השינויים יכנסו לתוקף במקביל בתאריך 31.3.23.
בתפקידו כמנהל העסקים של החברה, ויסמן היה אחראי לכל עסקי החברה, וניהל את נציגויות החברה בעולם בתחומי המכירות, השירות והאפליקציה. במהלך תפקידו כנשיא ומנכ"ל החברה של אופנהיים, נובה הציגה שיעורי צמיחה מואצים תוך כדי חיזוק מעמדה הגלובלי בתעשייה וגיוון לקוחותיה.

"כבוד גדול עבורי להוביל את נובה כמנכ"ל ונשיא החברה בעשור האחרון", אמר אופנהיים. "במהלך תקופה זו, בנינו חברה חזקה ומותג חזק, הממצבים אותנו בין החברות המצליחות בתעשייה. ביחד עם צוות האנשים המצוין של נובה, הצמחנו אותה להיות חברה מובילה וחדשנית, תוך הרחבת היצע המוצרים שלנו למגוון טכנולוגיות ותעשיות, והגשמת המוניטין שלנו כחברה שמציגה ביצועים עודפים. אני בוטח ביכולתה של ההנהלה המצוינת, המקצוענית והמנוסה של נובה, תחת הנהגתו של גבי, להוביל את החברה לשלב הבא ולעמוד ביעדי התוכנית האסטרטגית ארוכת הטווח של החברה".
גבי ויסמן הגיב: "לכבוד הוא לי להתמנות לתפקיד מנכ"ל נובה. אני רוצה להודות לאיתן על תמיכתו והדרכתו במהלך השנים האחרונות, וכן לחברי דירקטוריון החברה על הבעת הבטחון והאמון בי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה