מינויים

היסטוריה בסמסונג: אישה מונתה לנשיאה בחברה

ענקית האלקטרוניקה הדרום-קוריאנית הפתיעה כאשר החליטה לא לאחד את סמכויות המנכ"ל ולהשאיר את החברה במבנה הדואלי שהוכרז לפני שנה ולא הצליח להוכיח את עצמו. בינתיים, היא מינתה אישה לתפקיד הבכיר ביותר אי פעם
יאיר מור | 
לוגו סמסונג על בניין במילאנו (צילום Babak / Unsplash)
סמסונג הודיעה ביממה האחרונה על שינויים מבניים בחברה, פעם נוספת בסדרה של שינויים מבניים שנעשו בחברה בשנים האחרונות והפכו אותה למבוך כמעט בלתי אפשרי לפענוח עבור מי שלא נמצא בפנים.
בניגוד לציפיות קודמות, השינוי דווקא לא יכלול איחוד של סמכות המנכ"ל, והיא תישאר מפוצלת בין שניים – ג'ונג-הי האן ימשיך לנהל את חטיבת חוויות המכשירים, המשלבת את חטיבות המסכים, מכשירי החשמל לבית, הציוד הרפואי, הסמארטפונים והתקשורת; וקיה-יון קיונג, שימשיך לנהל את חטיבת פתרונות המכשירים (אמרנו שמדובר במבוך, לא), הכוללת את חטיבות הזיכרון, פיתוח וייצור השבבים של התשלובת הענקית.
ההחלטה לשמור על המבנה הנוכחי, שהוכרז לפני שנה, נובעת לדברי החברה מ"המציאות העסקית הקשה", שאותה צריכה החברה לשרוד בזמן שהרווחים על שבבי זיכרון יורדים בשל ירידה בביקוש עם הרגיעה במכירות המחשבים והסמארטפונים לאחר החזרה לעבודה במשרדים ובצל המשבר הכלכלי.
במקביל, הודיעה החברה על מינוי נשיאה ראשונה בהיסטוריה שלה – תפקיד שלישי בדרג של התאגיד הדרום-קוריאני, אחרי מנכ"ל וסגן יו"ר. יונגהי לי, שעבדה במשך שנים בענקית הקוסמטיקה לוריאל, הצטרפה לסמסונג ב-2007 והיתה אחראית על שיווק מכשירי הגלקסי לפני כעשור, בזמן שהשליטות בשוק הסלולר היו נוקיה ואפל, קיבלה את הדרג הנחשק והתואר סמנכ"לית השוק העולמי של חטיבת חוויות המכשירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה