מינויים

אחרי 13 שנה: מנהל חדש לרשות הספינות והנמלים

רגע לפני סיום תפקידה, מינתה שרת התחבורה מרב מיכאלי את רב חובל צדוק רדקר למנהל רשות הספנות והנמלים במשרד התחבורה. כיום משמש רדקר מנכ"ל חברת תעבורה ימית – חיפה הממשלתית
מערכת ice |  1
צדוק רדקר (צילום יחצ)
שרת התחבורה מרב מיכאלי קיבלה את המלצת ועדת האיתור למנות את רב-חובל צדוק רדקר לתפקיד מנהל רשות הספנות והנמלים. הוא יחליף את רב-חובל יגאל מאור, המסיים כהונה של יותר מ-13 שנים בתפקיד.
רדקר (52), בעל יותר מעשרים שנות ניסיון מקצועי בתחומי הספנות והנמלים, משמש כיום מנכ"ל חברת תעבורה ימית – חיפה הממשלתית. קודם לכן, כיהן בתפקידי ניהול בחברת הספנות צים. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים.
רשות הספנות והנמלים במשרד התחבורה משמשת רגולטור ממשלתי האמון על תחום התעבורה הימית: מעגנות ונמלים, כלי שיט ומפעיליהם. הרשות פועלת על מנת להבטיח קיומה של תשתית ספנות ישראלית בעלת יכולת לשמש כמוביל משמעותי בזמן שלום ובזמן חירום, ושירות רציף לתועלת המשק הישראלי.

בראש ועדת האיתור עמדה מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק, וחבריה היו סגן נציב שירות המדינה, אילן רם ומנכ"ל משרד התחבורה לשעבר, יעקב גנות. נוכח החלפת הממשלה, ועדת האיתור פעלה באישור ובליווי צמוד של ועדת החריגים שליד נציב שרות המדינה, אשר אישרה את התהליך על שלביו השונים.
שרת התחבורה מיכאלי: "רב-חובל רדקר מגיע לתפקיד לאחר שנים רבות בים, בתפקידי ניהול בכירים ב'צים', ועם ניסיון בחברה ממשלתית לתעבורה ימית. צדוק הוא האיש הנכון להוביל את עידן הנמלים החדש, בתקופה מאתגרת, ולהוביל שיפור בשירות ודאגה להון האנושי העתידי בתחום הספנות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להאמין לעיתון! איש חלש שסולק מתפקיד בכיר בצים
    יוסי 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחשבו! מי עוזב חברה שחילקה מליונים לעובדים להיות עובד מדינה?
    סגור