מינויים

חברת התעופה הענקית מגדילה את האחיזה בישראל עם מינוי חדש

ענקית התעופה הטורקית מינתה את ארנסן אנגין למנכ"ל החברה בישראל
מערכת ice |  1
טורקיש איירליינס (צילום טוויטר)
טורקיש איירליינס ישראל הכריזה הבוקר (רביעי) על מינויו של ארנסן אנגין לתפקיד מנכ"ל החברה בישראל. במשך 25 השנים האחרונות אנגין שימש בשורת תפקידים בכירים בענקית התעופה הטורקית. את עובדתו בחברה התחיל את במטה באיסטנבול. לאחר מכן הגיע לישראל מלוס אנג'לס, שם היה מנכ"ל המשרד של חברת התעופה.
עם המינוי אנגין יחליף בתפקיד את אילקר בשראן, אשר סיים את תפקידו בישראל לאחרונה ועבר לכהן כמנכ"ל טורקיש איירליינס בתאילנד, לאוס ומיאנמר ומקום מושבו החדש הוא תאילנד.
טורקיש איירליינס היא אחת מחברות התעופה המובילות בישראל בכמות הטיסות שהיא מפעילה לטורקיה וליעדי המשך רבים בעולם. החברה מפעילה שירותי טיסה סדירים ל-315 יעדים מתוכם 50 יעדים בטורקיה, ו-265 יעדים ב-126 מדינות ברחבי העולם, והיא חברת התעופה שטסה למספר המדינות הגדול ביותר. בנוסף לבסיסה העיקרי בנמל התעופה איסטנבול, משמשים גם נמל התעופה הבינלאומי אנקרה אסנבואה ונמל התעופה הבינלאומי איסטנבול סביהה גקצ'ן מזרחית לאיסטנבול, כבסיסי משנה של החברה.
החברה מעסיקה 28,597 עובדים, ו 27,517 עובדים נוספים בחברות הבת, וברשותה 341 מטוסים. מועדון הנוסע המתמיד של החברה קרוי Miles and Smiles. בשנת 2018 הטיסה החברה כ-75 מיליון נוסעים. סך הכנסותיה הסתכמו ב-9 מיליארד דולר בשנת 2012.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לה טיסה לאדנבורו? (ל"ת)
    נאוה בלוך 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור