מינויים

זה יו''ר הדירקטוריון החדש של המכללה למינהל

דירקטוריון המסלול האקדמי המכללה למינהל החליט פה אחד למנות את מר רפי גמיש לתפקיד יו''ר הדירקטוריון
מערכת ice | 
רפי גמיש (צילום רפי גמיש)
דירקטוריון המסלול האקדמי המכללה למנהל אישר בישיבתו האחרונה את מינויו של מר רפי גמיש לתפקיד יו''ר הדירקטוריון. זאת נוכח יכולותיו והישגיו הרבים הנזקפים לזכותו, אשר תרמו רבות במרוצת השנים למכללה במסגרת התפקידים השונים בהם כיהן.
גמיש הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמסלול האקדמי המכללה למינהל ובוגר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. עד עד לתחילת השנה, כיהן גמיש כמנכ''ל המסלול האקדמי המכללה למינהל במשך חמש שנים, לאחר שלוש שנים בהן כיהן כסמנכ''ל הפיתוח העסקי במכללה. בתקופת כהונתו כמנכ''ל המכללה חילץ גמיש את המוסד ממשבר עסקי וארגוני, והוביל אותו לאיתנות כלכלית ואף הבטיח את עתידו לשנים הבאות באמצעות שורה ארוכה של מהלכים שיזם.

כיום, גמיש הוא איש עסקים פרטי, במסגרת קבוצת חברות בבעלותו, בעיקר בתחום הפיננסי, לרבות חברה בבעלות משותפת עם קבוצת ישראכרט העוסקת במתן אשראי צרכני. יצויין כי מינויו של גמיש לתפקיד יו''ר הדירקטוריון מהווה אבן דרך היסטורית במכללה – זוהי הפעם הראשונה בתולדות המכללה בה מתמנה בוגר המכללה לתפקיד יו''ר הדירקטוריון.
רפי גמיש, יו''ר דירקטוריון המסלול האקדמי המכללה למינהל: ''בשנים האחרונות נפלה בחלקי הזכות להוביל שינוי משמעותי במכללה – מספר הסטודנטים עולה מדי שנה, תחומי לימוד חדשים נפתחים, והקשר בין המכללה למקומות העבודה המובילים במשק הדוק מאי פעם. כיו''ר המכללה, אני שם לעצמי למטרה להוסיף ולהבטיח את איתנות המוסד, להעמיק את תפיסת החדשנות שלנו, ולהוסיף להעלות את יוקרתו האקדמית מול המוסדות האקדמיים המובילים בישראל''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה