מינויים

חברת הסייבר הישראלית מכריזה על מינוי חדש

לאחר שרכשה את זאפ חברת הסייבר הישראלית, ג'יט הודיעה הבוקר כי מינתה את סיימון בנטס - מייסד זאפ
מערכת ice | 
סיימון בנטס (צילום JIT)
חברת הסייבר ג׳יט (Jit), הכריזה הבוקר כי היא מעניקה חסות לכלי אבטחת יישומי ענן ואינטרנט הנפוץ בעולם OWASP ZAP ומגייסת לשורותיה את מייסד ומנהל הכלי - סיימון בנטס. הגיוס הנוכחי מגיע כחלק מחזון משותף של שני הצדדים להעצים את קהילת המפתחים העולמית בכלל ומפתחי כלי ה-Open Source בפרט, במטרה לבנות מוצרים ויישומים מאובטחים יותר.
במסגרת זו, במהלך חצי השנה הראשונה בתפקידו החדש ימשיך סיימון להתמקד בפיתוח של ZAP המשולב גם בקהילת ה-OWASP. במטרה לסייע למשתמשים למצוא פרצות אבטחה בקוד שלהם. ZAP היא גם אחת מטכנולוגיות האבטחה הרבות המשמשות את הפלטפורמה של Jit, המאגדת בתוכה שורה של כלים המסייעים למפתחים לאבטח את המוצר כבר מהיום הראשון לפיתוח.
 
סיימון בנטס, מייסד ZAP התייחס למינוי ואמר: "מצאתי בג'יט צוות מבריק שמחויב מאוד לערכי הקוד הפתוח ולהעצמת מפתחים לבנות אפליקציות מאובטחות. פלטפורמת Jit משלימה את ZAP במובנים רבים, ומאפשרת למפתחים למנף באופן פרוגרמטי את ZAP בין יישומים בצורה יעילה כחלק מתוכניות האבטחה הרחבות יותר שלהם. אני אסיר תודה על ההזדמנות הזו להמשיך לעבוד על הפרויקט שאני אוהב עם קהילת ZAP ולקבל את התמיכה של מפתחים ומהנדסים בעלי ערכים דומים ב-Jit שיודעים ליהנות מבניית מוצרי אבטחה יוצאי דופן שהעולם כל כך צריך."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה