מינויים

חברת אבטחת הסייבר ממנה סגן נשיא חדש ומנוסה ביותר

פורסקאוט מכריזה על מינויו של ריק פרגוסון ל-VP Security Intelligence. פרגוסון, שכבר כבש לו מקום בהיכל התהילה של אבטחת המידע עם יותר מ־25 שנות ניסיון, מהן 15 כסגן נשיא מחקר איומי סייבר בטרנד מיקרו, יחזק את יכולותיה של פורסקאוט בתחום מרחב האיומים הדיגיטלי
מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום pixabay)
פורסקאוט טכנולוגיות (Forescout Technologies), המובילה בתחום פתרונות אבטחת סייבר אוטומטיים, הכריזה היום על מינויו של ריק פרגוסון ל-VP of Security Intelligence (סגן נשיא בינת אבטחה)
עם יותר מ־25 שנות ניסיון, מהן 15 כסגן נשיא מחקר איומי סייבר בטרנד מיקרו, ריק הוא אחד מאנשי המפתח בעולם אבטחת הסייבר. ריק הוא חוקר, מרצה סוחף ועתידן שמסייע לממשלות, רשויות אכיפת החוק, ארגונים ואנשים פרטיים להבין את המורכבות הטכנולוגית וכיצד היא חושפת אותם לאיומים מצד פושעי סייבר. הוא נכנס בעובי הקורה של עולם פשיעת הסייבר וחזר ממנו עם תובנות שמסייעות להבין טוב יותר את האיומים והסיכונים במרחב הסייבר וכיצד הם צפויים להשתנות ולהתפתח עם הזמן.
ריק הוא אחד ממייסדי מרכז פשיעת הסייבר האירופי (EC3) של היורופול ויועץ מיוחד לארגון, מומחה אבטחה זוכה פרסים על תרומתו לענף טכנולוגיות המידע, עמית של ארגון Royal Society of Arts, יועץ לחברות הזנק ומרצה בעל שם עולמי. בנוסף לעבודתו המקצועית, ריק הוא גם מייסד שותף של תכנית Respect in Security לעזרה לקורבנות הטרדה ברשת ובמקום העבודה. 
"אני נרגש מאוד להצטרף לפורסקאוט בשלב זה של צמיחתה ודרכה המקצועית", אומר ריק פרגוסון, סגן נשיא בינת אבטחה החדש, "פורסקאוט היא החברה הראשונה שהפכה את מודל האבטחה המסורתי על פיו כשלקחה פלטפורמה המספקת תמונת מצב מלאה על המתרחש ברשת הארגון ובנתה עליה את מוצר אבטחת הסייבר, במקום להתחיל עם מוצר האבטחה ורק אז לנסות לפתור את בעיית הנראות ברשת הארגון. לפורסקאוט מוניטין חזק וחיובי בקהילת אבטחת הסייבר ובקרב לקוחותיה כספקית מהימנה של מודיעין איומים ותובנות על בסיס נתונים ואני כבר לא יכול לחכות להצטרף לצוות המרשים הזה ולתרום מניסיוני להמשך מיפוי האיומים והסיכונים הקיימים וחיזוי איומים וסיכונים עתידיים כדי שנוכל להיערך להם מבעוד מועד." 
"אנחנו גאים מאוד על הצטרפותו של ריק לשורותינו וכבר מצפים בכיליון עיניים לעבודתו המשותפת לצד צוות מחקר וניתוח האיומים זוכה הפרסים שלנו Vedere Labs", אומר איאן קרי, סמנכ"ל השיווק של פורסקאוט. "פורסקאוט ממשיכה למנף את המומחיות העמוקה, הניסיון העשיר והפלטפורמה הטכנולוגית המוכחת שלה כדי לקדם את יכולות המחקר, הניתוח והזיהוי הייחודיות ומובילות השוק שלה. ריק מביא אתו ידע ומומחיות על התנהגות פושעי הסייבר במרחב העולמי, וביחד עם יכולות הערכת הסיכונים וזיהוי האיומים המשופרות שלנו לאחר רכישת חברת אבטחת הסייבר Cysiv, ניצבת פורסקאוט כמובילה עולמית ברורה במרחב הגנת הסייבר שעוזרת לארגונים לקחת את גורלם בידיהם ולהתגונן מפני איומי סייבר באופן יזום." 
Forescout Technologies, Inc. מספקת פתרונות אבטחת סייבר אוטומטיים לארגונים במטרה לעזור להם להתמודד עם ריבוי איומי הסייבר שלהם חשוף במרחב הדיגיטלי של הארגון המורכב מרכיבי רשת ומאגרי מידע (IT), טכנולוגיה תפעולית (OT), רכיבי IoT (האינטרנט של הדברים) ורכיבי מכשור רפואי מבוססי IoMT, וכך לשפר את חוסן הסייבר של הארגון. פלטפורמת Forescout Continuum מספקת תמונה מצב מלאה, שלמה ומקיפה על רכיבי הרשת הארגונית, רמת הציות למדיניויות אבטחת המידע של הארגון, של המתרחש במקטעי הרשת השונים ומשמשת כבסיס מהימן לבניית ארכיטקטורת אפס אמון. כבר יותר מ־20 שנה שחברות Fortune 100 ורשויות ממשלתיות בוחרות בשירותים ובפתרונות של Forescout כדי לחזק את חוסן הסייבר שלהן. Forescout משתמשת בתובנות ובהמלצות על בסיס נתונים כדי לעזור ללקוחותיה לאתר איומי סייבר ולתקן אותם במהירות לפני שהם מובילים לנזק אפשרי ולשיבוש פעילות הארגון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה