מינויים

מנכ"ל חדש ל-IBM ישראל: שי בנאים מונה לתפקיד

שי בנאים יחליף יחליף בתפקיד את דניאל מלכה, מנכ"ל IBM ישראל בחמש השנים האחרונות, שימונה לסגן נשיא לשירותי תמיכה טכנולוגיים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה
מערכת ice |  2
שי בנאים (צילום אור קפלן)
שי בנאים מונה למנכ"ל IBM ישראל ויחליף בתפקידו את דניאל מלכה, שהוביל  את פעילותה של החברה בישראל מאז 2017. מלכה יתמנה לסגן נשיא לשירותי תמיכה טכנולוגיים ב-IBM באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). בנאים, בעל מומחיות רחבה בתחומי התעשייה והטכנולוגיה עם למעלה מ-20 שנות ניסיון, יהיה אחראי על הפעילות העסקית של IBM ישראל, הגדלת ההכנסות והצמיחה, שביעות רצון הלקוחות ומעורבות העובדות והעובדים בישראל.
"שי הוא מנהיג יוצא דופן שבשנים האחרונות הוביל בהצלחה מספר תפקידי ניהול בחטיבות הטכנולוגיה והייעוץ של IBM בישראל, ויחד עם הצוות שלו סיפק ערך עצום ללקוחותינו", אמר הוראסיו מורל, מנכ"ל IBM ספרד, פורטוגל, יוון וישראל. לפני מינויו למנכ"ל IBM ישראל, שי היה דירקטור בתחום הסייבר וגם שימש כחבר הנהלה ב-IBM ישראל מאז 2013. ב-22 שנותיו בחברה הוא מילא מגוון תפקידי ניהול, כולל הובלת חטיבת החומרה, חטיבת התוכנה, אגף המכירות הארגוניות והמסחריות וחטיבת הייעוץ העסקי בישראל.

"אנחנו בישראל נמצאים כיום בנקודה מפנה מרכזית שתעצב את עתיד התעשייה שלנו. תמונת המצב הגלובלית מאיצה את השיבוש והצורך בטרנספורמציה דיגיטלית רחבה ומהירה", אמר בנאים. "בישראל, IBM ממוצבת כמובילה בתחומי הענן ההיברידי, הבינה המלאכותית, האוטומציה, הדאטה ואבטחת המידע. השילוב של ההון האנושי ב-IBM ישראל, עם האקוסיסטם של השותפים העסקיים והחדשנות פורצת הדרך של מעבדות המחקר והפיתוח שלנו, הופכים אותנו לשותף האידיאלי עבור לקוחות במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. אני מצפה להמשיך ולעבוד עם הצוותים המקצועיים שלנו ולתרום לצמיחה של ישראל לטווח הארוך".
בנאים הצטרף ל-IBM בשנת 2000. הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה האקדמית למינהל (COLMAN), ו- Executive MBAמהאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא מנהיג עם רקורד בינלאומי שמביא עימו לתפקיד היכרות עמוקה של התעשייה בישראל, וניסיון רב שנצבר בעבודה ברחבי ספרד, פורטוגל, יוון וישראל, המזרח התיכון ואפריקה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנאים זה ריבוי של בנאי?
    ליסטוריון 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא יאה לו השם המקורי בן-נעים?
    סגור
  • תגובה מטומטמת
    במבי 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שי מוכשר. אני אישית חיבבתי אותי. מעניין לי את. עם איזה אות זה כתוב
    סגור