מינויים

פיצוץ בסלקום: העובדים הזועמים במסר תקיף להנהלה - "לא נאפשר"

עובדי חברת סלקום זועמים על החלטת ההנהלה להדיח מתפקידו את מנכ"ל החברה, דניאל ספיר, כפי שפורסם היום. העובדים טוענים להחלטה חד צדדית מצד פורטיסימו ואף אומרים: "לא נאפשר לפגוע בחברה"
מערכת ice |  5
סלקום (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
חברת סלקום ניצבת בפני טלטלה ענקית, לאחר שהיום (שלישי) פורסם כי המנכ"ל שמונה בחודש ינואר 2022 במקומו של אבי גבאי, דניאל ספיר, הודח מתפקידו ויעזוב את החברה.
בעקבות כך, ארגון עובדי קבוצת סלקום תקף בחריפות את החלטה להחליף את מנכ"ל החברה "באופן חד צדדי". וזאת על אף פרסום דו"חות טובים לחברת סלקום.
אורי אורן, יו"ר ארגון עובדי קבוצת סלקום אמר בנושא: "דניאל ספיר הוביל את סלקום לתוצאות הטובות ביותר ב-8 השנים האחרונות וקיים מערכת יחסים פורייה בין ההנהלה לעובדים. זה משבר אמון בין ועד העובדים לבעלים. פורטיסימו מתנהלת באופן חד צדדי. אנחנו לא ניתן יד לתהליך שנועד לפגוע בעובדים ובחברה".
הוסיף אורן, יו"ר ארגון העובדים בחברת סלקום: "אנחנו דורשים מפורטיסימו לבוא ולהתנהל בצורה ישירה מול ועד העובדים ולכבד את ההבטחות שניתנו. סלקום היא לא צעצוע בידיהם של משקיעים קצרי טווח. אנחנו כאן כדי להגן על העובדים, על החברה ועל עתידה. לא נאפשר לפגוע בחברה שבנינו במשך שנים של מסירות ועבודה קשה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רגע בחברה הוט זה יותר גרוע
    סלקום 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם טועים הציבור בה הוט יש יותר בעיות אתם טועים סלקום זה טוב מאוד אני בה סלקום מלא חברה בה סלקום כול החברות אוטו דבר בה הוט היה לי ניתוקים בלי אפסקה עם אתם לא יודעים לפני שאתם מגיבים תגובות תאמינו לי בה הוט לא יותר טוב השירות של הוט יותר גרוע מאוד אני חביתי בה הוט שירות לתחת לכול ביקורת תאמינו לי שאתם טועים בה גדול אני בה סלקום מאוד מירוצה סלקום נכון שה לפעמים רוצים שאני יעשה מבצע אתם לא חייבים לעשות מבצע אל סלקום טיוי עם אינטרנט פייבר אפשר לעשות אינטרנט פייבר בה נפרד בה סלולרי כול החברות אוטו דבר אז אסור לעשות אחללות שה סלקום אין שירות יש שירות ואוד בה סלקום אני ברוך אשם מירוצה מי השירות של סלקום האינטרנט שלעם יותר טוב עובד טוב האינטרנט של סלקום אחלה חברה סלקום ביגלל שאתם לא אוהבים חברה יש אוד ישראלים שאוהבים סלקום לא יפה לזלזל המגיבים יש אוד מלא חברה שיש לעם סלקום אז תאימנו לי שכול חברות אוטו דבר
    סגור
  • 4.
    טוב מאוד. כלקוחת סלקום לא אתן יד לחזירות של המשקיע כהן. (ל"ת)
    ברכה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    קפיטליזים חזירי
    משה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שישביתו את החברה
    סגור
  • 2.
    סלקום היא חברה גרועה עם שירות לקוי
    משה 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם מתדרדרים שנים חברה מתחת לכל ביקורת לפטר את כולם לא רק את המנכ"ל
    סגור
  • 1.
    חחח
    נירו הרומני 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל המועדים הללו זו חארטה..ההסתדרות גוף עייף ועצלן שלא מגבה
    סגור