מינויים

יוניליוור ישראל מתחדשת: סמנכ"ל המכירות וחבר הנהלת החברה נחשף

יוניליוור ישראל מתרחבת ומכריזה על מינויו של אריאל (אריק) מזרחי לתפקיד סמנכ"ל המכירות וחבר הנהלת החברה. מזרחי יחליף את ארנון שפירא, אשר מונה לאחרונה כמנכ"ל החברה

מערכת ice | 
מטה יוניליוור ישראל (צילום ויקיפדיה/ אייל עמית)
יוניליוור ישראל, אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם, הכריזה היום (רביעי) על מינויו של אריאל (אריק) מזרחי לתפקיד סמנכ"ל המכירות וחבר הנהלת החברה. מזרחי צפוי להחליף את ארנון שפירא, אשר מונה לאחרונה כמנכ"ל חברת יוניליוור ישראל
לסמנכ"ל המכירות וחבר הנהלת החברה החדש ניסיון של כ-20 שנה בתחומי הסחר והמכירות. ב-6 השנים האחרונות, כיהן במספר תפקידי ניהול בכירים בחטיבת המכירות של יוניליוור. 
מזרחי הוא בוגר תואר ראשון במדע המדינה ותואר שני במדע המדינה ומדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ובוגר קורס דירקטורים של להב באוניברסיטת תל אביב.
כאמור, מזרחי יחליף את שפירא, אשר מונה לאחרונה כמנכ"ל החברה. בחודש מרץ האחרון דיווחה יוניליוור ישראל על מינויו של ארנון שפירא כמנכ"ל החברה. לאחר ששימש כסמנכ"ל המכירות, החליטו בחברה לקדם את שפירא לתפקיד המנכ"ל ואת תפקידו הבכיר החל היום.  שפירא הצטרף ליוניליוור ב-2004 במסגרת תכנית העתודה הניהולית של החברה, ומאז מילא שורה של תפקידים מגוונים בשיווק ובמכירות, בישראל ובמטה החברה באירופה.
 



כידוע, יוניליוור ישראל היא ביתם של עשרות מותגים וותיקים ואהובים, מקומיים ובינלאומיים, בתחומי מזון, גלידה וטואלטיקה. בין המותגים שכל ישראלי מכיר וצורך, אשר הענקית אחראית על תהליך הייצור שלהם, ניתן למנות את תלמה, קליק, פינוק, בדין, Dove, Axe, הלמנ'ס, קנור, גלידות שטראוס ומגנום. 

בתמונה: אריאל (אריק) מזרחי  (צילום: עדי סגל)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה