מינויים

קבוצת Aman במינוי מסקרן: זה הבכיר החדש בחברה

קבוצת Aman, מתרחבת ומודיעה על מינויו של שבתאי קורן לראש תחום פעילות בינלאומית. במסגרת תפקידו קורן, יהיה אמון על ניהול הפעילות הבינלאומית הענפה של החברה. קורן: "״אני גאה מאוד להצטרף לקבוצת Aman, יחד נמשיך את הצמיחה של החברה בשווקים מגוונים"
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
לאחר בחינה ארוכה, קבוצת Aman, מפרסמת כי בחרה בשבתאי קורן לראש תחום פעילות בינלאומית בקבוצה. שבתאי יפעל להמשיך את הגידול המרשים בהיקף ובמגוון הפעילות של הקבוצה בתפוצות ולפתח את סל היכולות ואת מגוון השירותים שהחברה מציעה ללקוחות.
שבתאי, שהיה בעבר בין היתר נשיא החטיבה של אירופה ואמריקה הלטינית באמדוקס, מנכ"ל Ness אירופה ומנכ"ל TEOCO, מביא אתו יותר מעשרים שנות ניסיון בחברות טכנולוגיה בינלאומיות עם רקורד חזק של שיפור ביצועים עסקיים ומיצוב לרכישה עם עליית ערך משמעותית, כולל ניסיון ניהולי רב ומקצוענות חסרת-פשרות בתחומי השירות והטכנולוגיה.
שבתאי קורן, ראש תחום פעילות בינלאומית בקבוצת Aman: ״אני גאה מאוד להצטרף לקבוצת Aman כראש הפעילות הבינלאומית, יחד נמשיך את הצמיחה של החברה בשווקים מגוונים, ובמיוחד בעתות משבר אלו בהן שוררת חוסר ודאות. ההתמקדות שלי תהיה בהרחבת סל היכולות והשירותים שלנו כדי לתת מענה לצרכים הדינאמיים של לקוחותינו מהארץ ומחוצה לה".

שבתאי קורן, צילום באדיבות: פרטי. 
במשך עשרות שנים הקבוצה ביססה את אחיזתה בישראל, בשנים האחרונות הקבוצה זיהתה את המציאות המשברית וכחלק ממהלך ההיערכות שלה, החלה להקים מרכזי פיתוח בכל העולם, היא הייתה מחלוצי ה-OffShore והיום מדובר בחברת ה-IT הפרטית הגדולה ביותר בישראל, עם מאות עובדים במרכזי פיתוח בעולם.
במהלך שלוש השנים האחרונות קבוצת אמן הפכה לקניון גלובלי עם חנויות בוטיק, היא מחזיקה במרכזי פיתוח על כל רחבי הגלובוס, ב-14 מדינות בניהן: פולין, סרביה ופורטוגל ושיתופי פעולה במדינות מזרח אירופה כמו קרואטיה, גאורגיה, מולדובה, אלבניה ועוד.
קבוצת אמן, מהווה אחת מ-5 חברות ה-IT המובילות בישראל, החברה מעצימה ארגונים גדולים באמצעות טכנולוגיה, חדשנות ואנשים. הקבוצה מעסיקה כ-4000 עובדים בארץ ובעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה