דעות

חסרים לנו נשקים והמדינה לא משחררת

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות בטור מיוחד: בתחילת אפריל שנה זו כתבתי טור דעה כאן באתר ice תחת הכותרת: "תושבי הצפון חשופים ללא הגנה מחדירות מחבלים" והזהרתי כי "לתושבי קו העימות בצפון נמאס ממכבסת המילים שחוזרת על עצמה באשר לתוכנית 'מגן הצפון' וכי - ממשלת ישראל חייבת להתעורר ולהבין שמדובר בחיי אדם"
משה דוידוביץ | 
משה דוידוביץ (צילום ראובן קפוצ'ינסקי)
משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות בטור מיוחד:
לאורך כל שלוש השנים האחרונות זעקתי וקולי לא נשמע. שלחתי מכתבים לשרים, לחברי כנסת, חברי קבינט, ולראש הממשלה וביקשתי מיגון ודרשתי היערכות מראש. אמנם קוראים לי משה אבל אני לא נביא והנה כי כן מסתבר שבשורות האיוב לא איחרו לבוא.
בשבת בבוקר התעוררו תושבי מדינת ישראל למחדל איום ולמציאות בלתי נתפסת בדרום הארץ ומיד הבנתי שכראש רשות ויו"ר פורום קו העימות כאן בצפון, עלי לקבל החלטות מהירות ולפעול מידית ללא הנחיה של אף גורם רשמי אלא בכוחות עצמנו והוריתי לפנות את יישובי הגדר אצלנו במועצה. לשמחתי, גם ראשי הרשויות הסמוכות הצטרפו לעצתי והחלו בפינוי. ההחלטה הוכיחה עצמה כנכונה ומוצדקת.
אתמול, שעות בודדות לאחר שסיימתי לבקר את החיילים וכיתות הכוננות ביישובי הגדר, מחבלים חדרו לשטח ישראל והחל להתפתח קרב מול חיילינו. לדאבוני במהלך הלילה התבשרנו על פצועים והרוגים וכל זה כשהמלחמה בדרום עדיין נמשכת ובמקביל אנו ממשיכים לקבל את שמות הנופלים ואת מועדי ההלוויות. 
בשטח אנו עוסקים בכוחות עצמנו בנושאים הקשורים בהגנה על הציבור, בבריאות הציבור, וכיבוי אש ומנגד - גם במאבק פנימי מול המדינה כדי לקבל מידית נשקים שחסרים לכיתות הכוננות שלנו. יש כאן ידיעה ברורה שעלינו לפעול כאן ועכשיו ! ולא לחכות - כי אין למי לחכות!
הכותב: משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה