דעות

לא נתקפל מול פורעי חוק ובריונים שחותרים להפלת שלטון ימין

העברנו את צמצום עילת הסבירות, כדי להבטיח את חיזוק הדמוקרטיה, ואת חיזוק אמון הציבור במערכת המשפט וזו היא רק תחילת הרפורמה, כי נדרשת רפורמה מלאה על מנת לחזק את מערכת המשפט. גם ביום שאחרי תשעה באב, זה הזמן שלנו להתאחד ולהבין שבסופו של יום, העם הוא הריבון. מותר להתווכח, מותר לא להסכים, אבל בסוף יש לנו רק מדינה אחת, עם אחד וצבא אחד
השרה מירי רגב |  21
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, שיר טורם)
אני כבר מכירה את הניסיונות של האליטה לחבל בכל ניסיון של גיוון ותיקון, חוויתי זאת כשרת התרבות כשלחמתי עבור הפריפריה, כשלחמתי עבור גיוון.
הם צעקו לי בוז, ניסו להשתיק אותי, הפגינו מולי ולעגו לי. ולמה?! כי רציתי שוויון. כי פעלתי להבאת תיאטרון בדימונה, קולנוע בשומרון, בריכה ברהט ופעלתי להקמת תזמורת אנדלוסית לאומית לצד הפילהרמונית. והם ניסו למנוע זאת במילים יפות, במילים מכובסות, בדיוק כפי שהם עושים היום, ואני אומרת עכשיו את מה שאמרתי אז: קאט דה בולשיט! האמת היא שאתם עסוקים בלשמור על מוקדי הכוח אצלכם, ואנחנו עוסקים ביצירת גיוון, ייצוג וצדק.
הפער בינינו מתנקז למילת מפתח אחת: גיוון! גיוון בבתי המשפט. גיוון באקדמיה. גיוון בתקשורת. לאפשר לכל צעירה וצעיר מכל מקום בארץ לחלום, לשאוף להצליח.
אפשר להתווכח, אפשר לחלוק, לא חייבים להסכים על הכול. אין לי בעיה עם הפגנות, יש לי בעיה עם אלימות, בריונות - והחמור מכל - סרבנות. כשאני שומעת את בוגי, חלוץ ואחרים מעודדים סרבנות, ובראשם את אהוד ברק קורא למרי אזרחי ולהפיכה צבאית אני לא מאמינה. אתם שבעבר פעלתם כדי להגן על הצבא ולשמור אותו מפוליטיזציה, פועלים היום לפרק את הצבא, לפרק את צבא העם ומעודדים לפעול בניגוד לרוח צה"ל. אתם שהייתם תחת האלונקה, עכשיו בחרתם לנטוש אותה?! נלחמתם כל השנים נגד ארגונים שונאי צה"ל כמו "בצלם", "שוברים שתיקה" ועכשיו עברתם לצד שלהם!?
 
אתם קוראים לפגוע בביטחון המדינה! אתם מגבים את המאיימים להפסיק לשרת בצה"ל! והכל בשם הפוזיציה?! סרבן הוא סרבן! מי שמסרב פקודה? כפי שהיה מאז ומעולם בתולדות צה"ל, מקומו בכלא! הסרבנים מנסים להפוך את ממשלת ישראל לבת ערובה ולכפות עליה עמדה פוליטית של מיעוט שסבור שהמדינה שייכת לו.
אז אני מודיעה חד וחלק: המדינה שייכת לכולנו! היא שלנו בדיוק כפי שהיא שלכם! והצבא, הוא צבא העם, המורכב מכל חלקי העם! ובמדינה דמוקרטית הצבא כפוף לממשלה, שנבחרה על ידי העם ולמען העם! המאבק שלנו הוא לתיקון העיוות המתמשך לאורך השנים, למען השוויון, הגיוון והצדק. המאבק שלנו לתיקון ההסללה וההדרה של חלקים מהאוכלוסייה בישראל, הביא לכך שכל החונטה השולטת, התגייסה כדי לשמר את מוקדי הכוח שלה, עד כדי סיכון ופגיעה במדינה – ואת זה אנחנו לא מוכנים לקבל!
העברנו בכנסת את צמצום עילת הסבירות, כדי להבטיח את חיזוק הדמוקרטיה, ואת חיזוק אמון הציבור במערכת המשפט. וזו היא רק תחילת הרפורמה, כי נדרשת רפורמה מלאה על מנת לחזק את מערכת המשפט.
 
אני בעד שיחות והסכמות רחבות, אבל לא למריחת זמן ואם הדיבורים זו שיטה להפיל את הרפורמה ודרכה להפיל את שלטון הימין, אז אני אומרת – לא בכל מחיר! נבחרנו למשול, נבחרנו להעביר את הרפורמה והעם נתן לנו את המנדט לכך ואנחנו לא נתקפל אל מול אותם פורעי חוק ובריונים.
גם ביום שאחרי תשעה באב, זה הזמן שלנו להתאחד ולהבין שבסופו של יום, העם הוא הריבון. מותר להתווכח, מותר לא להסכים, אבל בסוף יש לנו רק מדינה אחת, עם אחד וצבא אחד. אני יודעת ואין לי ספק שביום פקודה כולם יעמדו כאחד להגנה על מדינת ישראל. חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, רובם ככולם, לוחמים וטייסים, מכל קצוות הקשת הפוליטית, לא נכנעים למסע הינדוס התודעה המטורף של השמאל והתקשורת וממשיכים לשרת בגאווה ולהגן על מדינת ישראל.
הכותבת היא שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מטעם "הליכוד"
תגובות לכתבה(21):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    "אליטה"? רגב, הנציג הבכיר של האליטה זה נתניהו (ל"ת)
    גרשון גרשייגץ 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    המצב הממשלתי משקף את ימי הקמת מיגדל בבל
    ארדיאן 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ניראה אחד מהשנים או חורבת בית שלישי או הקמת מיגדל בבל השני כך זה ניראה . דיקטטורה לא תיכון יהיה אשר יהיה .
    סגור
  • 18.
    מירי רגב אישה רעה ומושחתת
    משה בריל המבחיל 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מילים לתאר את תחושת הקבס אתה אני חש כלפי האישה העלובה הזו.
    סגור
  • 17.
    מירי רקב
    הראיס 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אישה עלובה, חסרת רגישות , כמו שאומרים עליה, בהמה,
    סגור
  • 16.
    מדינת ישראל היא "שלה"
    ארנבון ביבי ם 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ובעד האחדות היא מוכנה לפרק את שדרת המדינה . את החלק החזק והועיל שבנו . העיקר שחברי מרכז ישלטו ויהנו ממנעמי השלטון ותמורותיהם . אכן נאמנה ל"מקורביה" שבמקרה הכישורים מהם והלאה. איזה "חיזוק" כשהמדינה מתפוררת אולי תסתכלי מעבר למצופפי השורות במרכז הליכוד החדש?
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    בהמה שפוגעת בכולם
    ארנבון ביבי ם 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חוץ מכמה חברי ליכוד ופעיליו מקורבים אליה שעלו מכלום ועל סמך כישורי כלום מלבד ליקוק מפלגתי - מרכז ליכוד להפוך למנכלים . ללא כל ניסיון וידע וכישורים מקצועיים. נפוטיזם בהתגלמותו . אמא וראשת הליקוק הביביסטי ועכשיו טוענת לשיויון ושאר הערכים . בגין לא היה נותן לה להתקרב לשורה האחרונה בספסלי הליכוד . גורמת נזק למדינה בדרך בה מקדשת את ה"דפוקים" כביכול
    סגור
  • 14.
    אישה טיפשה ושקרנית
    ליכדניק לשעבר 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אני לא מאליטה ולא פריולג . אבל את וחבריך המטורפים קרעתם את העם לשבטים בעצם העובדה שהעליתם את השיח הציבורי למלחמה בין מזרחיים לאשכנזים. לך בעיקר אין סיבה לדבר כי הגעת - אם כי בנסיבות מפוקפקות - לדרגה בכירה בצבא ולהיות שרה בממשלות ישראל. אבל דף המסרים שאת וחבריך מדקלמים נוצר במשפחה חזירית שכל מעייניה להיות בשלטון ושתשרף המדינה אם לא. לא נשכח ולא נסלח ויום יבוא ותשלמי על הנזק שגרמת וממשיכה לגרום למדינה.
    סגור
  • 13.
    בסורוקה אין רופאים חדר מיון בקריית שמונה זה משעמם -
    רקב הפריפריה 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אחריות ביבי וגם שריו.
    סגור
  • 12.
    הצדיקה
    צדק צדק היא תרדוף 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כל הכבוד למירי רגב . הצבא חייב להיות מגוון וצריך להכילאת כל שכבות האוכלוסיה . אם כך אז למה מחוקקים חוקים כנגד קו המחשבה הזה ופותרים מחובת גיוס חלקים שלמים מהעם ? למה פוקדים רק על חלק מהעם לשרת ? למה נותנים פרס על השתמטות בזמן שמוקיעים את המתנדבים ? למה???.
    סגור
  • 11.
    כל הכבוד מירי רגב - חשיבה נכונה מאד
    רק ביבי לוין רוטמן 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 5
    בהצלחה לך מירי רגב וכל קואליצית הימין אסור לפחד צריך להמשיך בחקיקה בכל הכוח עד שיעשה צדק ושויון אין פה שני עמים
    סגור
  • 10.
    שטויות והעדר מודעות עצמית..,
    יויו 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לעגו לך כי את צעקנית, גסת רוח, וולגרית, אלימה, לא נעימה, מזגזגת, לא פרגנו לך כי את חסרת תרבות, כי חיבקת את אייל גולן לאחר פרשת הקטינות, הצתלמת עם אוהדי ארגום לה פמיליה, ליקקת והתחנפת באופן מביך לאדונייך מקיסריה, לנמשיך? את נזקך למדינה לא ניתן לשער
    סגור
  • 9.
    אוייי אוויי אוויי אכלו לי שתו לי
    נתן אשל 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    7 3
    איך אמר הסוטה מין נתן אשל . את ב ה מ ה .
    סגור
  • 8.
    לכי לכל הרוחות
    ד. 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    8 4
    שפחה של נתניהו. הזדיינת עם חצי צה"ל.
    סגור
  • 7.
    קומי(שר) רגב
    בוב הבנאי 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    7 3
    קומישרה נבובה עם סיסמאות נבובות שכבר נמאס לשמוע , אם אני אשמע עוד פעם מפיה את המילה "משילות " ו "ובאנו למשול" אני רץ לחפש שקית להקיא בה... ... אם אותה "משילות" בעינייך שוות ערך להרס ולכרסום של כל מה שטוב ומתפקד במדינה הזאת - אז הפתעה - לא יתנו לך ולכמותך "למשול" ,תפגשי בקיר אנושי, דמוקרטי , ואיתן וחכם, שלא מונע משנאה ולא מוכן שימכרו לו פופוליזם זול , שחיטות ולאומנות בעטיפה של לאומיות וציונות .
    סגור
  • 6.
    משת"פית של דיקטטור רקוב
    יוסי 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    8 4
    ממשלה של עבריינים ומשתמטים. טפיי עלייך יא גחבה. מטיפה לנו מוסר וואלה יופי.
    סגור
  • 5.
    אם לא תשקיעו בבתי הספר, בחינוך המשלים לא יהיה סיכוי אפי
    רונית פז 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ילדי המרכז שנולדו להורים מבוססים, תמיד יתקדמו ותמיד הוריהם ישקיעו בהם. אם לא תדאגו שבתי הספר יהיה מצויינים ויקדמו את כולם, לנצח לא יהיה גיוון ...כי תמיד ילדי המבוססים יקבלו השקעה..
    סגור
  • 4.
    תגובה
    עמך 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לצערי אתם לא מיצגים את הימין ולא את עקרונות הליכוד האמיתי כולכם שפוטים של ראש קרטל ומיתנהלים יותר גרוע מה המפיה הסיצליאנית אתם מהבים אסון לקיומה של המדינה נקודה
    סגור
  • 3.
    מירי
    רוני 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מי את שתטיפי לצה"ל איך לנהוג??? אף אחד לא ירצה לשרת בממשלת אפסים שגם את נמנת איתם!!!
    סגור
  • 2.
    כול הכבוד מירי רגב ! (ל"ת)
    אסף 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • 1.
    האם היא חטפה קופסת שימורים בראש בזמן פינוי כפר דרום?
    נבוכדנאצר 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    9 3
    כשדוברת צה"ל היא הגיע לבית הכנסת בכפר דרום, שם המתבצרים הקיפו עצמם בקונצרטינות וזרקו על החיילים "מכול הבא ליד"...היתה שם אלימות גדולה
    סגור
  • חבל שלא חטפה קונטיינר
    יוסי 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אוכלת שרצים צבועה
    סגור