תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד יועץ התקשורת: "שפל חדש - שקר מתועב"

העיתונאי פרסם ציוץ נגד יועץ התקשורת רונן צור, שלטענתו מייצר קמפיין נגד מגל ועיתונאים המזוהים עם דעותיו, נגד משפחות החטופים. "רונן צור בשפל חדש", כתב מגל
מערכת ice |  1
רונן צור, ינון מגל (צילום אלון פורת, יחצ, פלאש 90/ יוסי זליגר)
העיתונאי ומגיש תוכנית הפטריוטים בערוץ 14, ינון מגל, פרסם אתמול ציוץ בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), בו הוא יצא נגד רונן צור. זו לא הפעם הראשונה וגם לא השנייה שבין העיתונאי ואושיית הרשת לבין יועץ התקשורת המצליח.
דעותיהם של השניים חלוקות ככל הנראה בנושאים רבים, אך המרכזי שלהם הוא כנראה דמותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. אתמול (מוצ"ש) פרסם מגל ציוץ בו הוא שיתף דברים של כתב ערוץ 14 תמיר מורג נגד צור, והוסיף כמה דברים משלו.

הביקורת של מגל על צור היא סביב נושא קמפיין המחאה נגד הממשלה בזמן מלחמה. טענתו של מגל על צור היא שהוא מייצר קמפיין, כאילו עיתונאים המזוהים עם הצד הפוליטי הזהה לזה של מגל, מייצרים בעצמם קמפיין המיועד להיות נגד משפחות החטופים.
 
בציוץ שפרסם מגל הוא כתב: "רונן צור בשפל חדש: מייצר קמפיין כאילו אנחנו בקמפיין (ממשלתי) נגד משפחות החטופים... לא רק שזה שקר מתועב זה גם ממש פוגע במטרה של אחדות סביב הנושא שכואב לכולנו. האיש כנראה לא יכול בלי לייצר אויבים ומדון. חבל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונן צור שמשפחות החטופים הקפלניסטיות..בזוי
    אורה 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתנו לו חהשתחט עלענם ולנהלם ...הוא אדם.נוכל..רע לכאורה..וצודק ינון מגל 100% בדבריו...על רונן צור ..שרק הזכרת שמו גורמת לי רצון להקיא !!! לכאורה...
    סגור