תקשורת ומדיה

ינון מגל ובן כספית בהלם: "הכדור פגע בי בצלעות, הוא עדיין שם"

במהלך ריאיון שקיימו כספית ומגל בתכניתם ב103 FM עם לוחם שנפצע במהלך הקרבות עם מחבלי חמאס, ומה שהוא גילה במהלך הריאיון הותיר הותר בהלם
מערכת ice | 
ינון מגל ובן כספית (צילום מסך 103FM)
ינון מגל ובן כספית סיפקו לנו לא מעט רגעים תקשורתיים יוצאי דופן ומה שהמרואיין שלהם גילה להם במהלך השידור היום (שלישי) בתכנית הרדיו שלהם ב-103 FM, הוא ללא ספק אחד מאותם רגעים.
כספית ומגל העלו לשידור את סגן אלוף יחיאב אמסלם, מפקד גדוד ההנדסה 605 בחטיבת השריון 188, שנלחם מול מחבלי חמאס מאותו בוקר רצחני של ה-7 לאוקטובר, לאחר מתקפת הפתע של ארגון הטרור חמאס, בו מחבליו פלשו ליישובי עוטף עזה וביצעו שם את אחד ממעשי הטבח האכזריים שידעה האנושות.
סא"ל אמסלם סיפר למגל וכספית כי בתאריך ה-9 באוקטובר, במהלך קרב עם מחבלי חמאס, הוא חטף כדור שפגע בו באזור הצלעות, אך למרות פציעתו הוא חזר לחייליו כעבור שבועיים בלבד. ואם זה לא מספיק מטורף, אז מה שהוא עוד שיתף לגבי פציעתו הופך את הסיפור לחריג והזוי אף יותר.
 
אמסלם סיפר כי הכדור שירה המחבל ופגע בו נתקע באזור הצלעות, והרופאים החליטו שהליך רפואי בניסיון להוציא אותו מהמקום שהוא נמצא בו, עלול לגרום לסיכון גבוה יותר, אז כתוצאה מכך, הכדור נותר בגופו של אמסלם, וצפוי להישאר שם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה