תקשורת ומדיה

יאיר גולן מסתבך עם כוכבי ערוץ 14: אלה האמירות שעוררו סערה

יאיר גולן טען כי הוא דורש מצה"ל "להעביר חינוך דמוקרטי להרבה אנשים מהציונות הדתית" שלטענתו "זכו לחינוך לאומני קיצוני", ועורר את זעמם של ינון מגל ויותם זמרי: "קח להם את התינוקות יאיר, אחר כך קשה לתקן"
מערכת ice |  5
יאיר גולן (צילום פלאש90)
יאיר גולן, האלוף במילואים, טען כי "יש להכיר בכך שהרבה מאנשי הציונות הדתית זכו לחינוך לאומני קיצוני, יקבלו מסע תיקון בתוך צה"ל. אם צה"ל רוצה להתמודד עם בניית דור העתיד, הוא חייב להעביר לכל חייל וחיילת חינוך לאזרחות דמוקרטית, ליברלית. צריך לעבור לנוהל ברור בצה"ל - אין חייל שלא משלימים לו במסגרת שירותי חינוך לדמוקרטיה".
מי שלא אהב את דבריו של יאיר גולן הוא ינון מגל, מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, ששיתף את הקטע מתוך הריאיון של גולן בערוץ וכתב: "יאיר גולן רוצה שצה"ל יעשה חינוך מחדש לחיילים מהציונות הדתית".
מי שעוד לא אהב את הדברים של יאיר גולן הוא פאנליסט הפטריוטים, יותם זמרי, שכתב: "הבנתי שיאיר גולן מציע לחנך את בני הציונות הדתית לדמוקרטיה באמצעות הצבא. וואלה חבל לחכות, קח להם את התינוקות יאיר, אחר כך קשה לתקן". גם מני אסייג, אחיו של שלום אסייג ויוצר הסדרה שנות ה-90 הגיב לדבריו כשכתב: "במקום לחנך מחדש מגזר כל כך גדול, לא עדיף לחנך מחדש רק את יאיר גולן?".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל אחד וה"יאיר שלו"
    אלי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני היאירים מביאים עלינו חושך
    סגור
  • 4.
    יאיר גולן..תת אדם .איך איש כזה היה אלוף.קרן וקסנר
    אורה 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך קרה שהפישפש עלה למעלה ??? זה לא מובן זה לא מובן !!!! קרן וקסנר כמובן !!! לכאורה
    סגור
  • 3.
    אולי תלמדו לעשות חדשות?
    אזרח אמיתי 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי יאיר גולן התראיין בערוץ 14?!
    סגור
  • 2.
    החינוך החילונימלדמוקרטיה לא מעודד שירות קרבי. זה הבעיה (ל"ת)
    Roni 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    עד שיחנכו את הדור הזה לדמוקרטיה
    רז 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר בינתיים להשליך את התינוקות שלהם היאורה .. ואח"כ התינוקות שיוולדו כבר יתחנכו ע"פ הערכים של יאיר גולן .. הרי לא סתם הוא זיהה תהליכים בחברה הישראלית שהזכירו לו את הימים שלפני מלחה"ע השניה ... האיש הזה פשוט צורר ושונא יהודים .. ב7 באוקטובר הוא רץ עם דרגות של אלוף לחלץ בן של חבר . ומשם הפכו אותו לגיבור ישראל .. גיבור ישראל אתה לא.. גיבור ישראל זה אלמוג כהן, ועוד אזרחים וחיילים שרצו אל מול פני הסכנה בשביל להציל כמה שיותר אזרחים .. אבל אתה יאיר גולן דאגת שיהיו סביבך צלמים ומקליטים והכל כדי להציג אותך כגיבור .. אתה לא . אתה שונא כל יהודי שאינו דומה לך ..
    סגור