תקשורת ומדיה

הכי מרגש שתראו היום: הקונצרט המצמרר של משפחות החטופים

משפחות החטופים מנסות לעשות כל שביכולתן בשביל להשאיר את הנושא הכאוב על סדר היום הציבורי. כ-1,000 מוזיקאים ונציגים מהמשפחות התאחדו ביום צילומים מיוחד באמפיתאטרון בקיסריה לאחד הפרויקטים המוזיקליים הגדולים ביותר שנעשו בארץ
מערכת ice | 
צעדת משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ ג'מאל עוואד)
אחד הנושאים שאינם מרפים מלרדת מסדר היום הציבורי במדינת ישראל הוא החטופים אשר מוחזקים בידי החמאס. משפחות החטופים והארגונים המסיעים להם, עושים מעל ומעבר בשביל להעלות את המודעות לעניין – הן באמצעות קמפיינים ממומנים והן דרך עצרות, הפגנות וכנסים מאורגנים. אחד הדברים המרגשים שנעשו לאחרונה על ידי מטה המשפחות להחזרת החטופים הוא הפרויקט המוזיקלי הגדול ביותר שנעשה בארץ – "קונצרט מולדת".
כ-1,000 מוזיקאים מכל קצוות הארץ התכנסו ביום צילומים מיוחד באמפיתיאטרון בקיסריה בהשתתפות משפחות החטופים, כשכולם מטרה אחת ויחידה – לזעוק את זעקתם, לדאוג שקול החטופים יישמע בישראל וברחבי העולם.
 
השיר אותו ביצעו הוא "הביתה", אותו כתב אהוד מנור, הלחין יאיר קלינגר וביצעה ירדני ארזי בשנת 1983. בחירת השיר היא איננה מפתיעה – ולא רק בגלל הקונטקסט של החזרה לבית. השיר יצא בעיצומה של מלחמת לבנון הראשונה, וכבר אז נודע כשיר מחאתי הקורא לצה"ל לחזור לישראל ולסגת מהמדינה השכנה.
 
אין ספק כי מדובר באחד הפרויקטים המרגשים ביותר שנעשו, וכל שנותר לקוות הוא שהשיר יצליח להדהד למקבלי ההחלטות ולציבור בשאר רחבי העולם, כי בסוף כולם רוצים לחזור הביתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה