תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 אלמוג בוקר משתולל: "איזו בושה"

כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, במתקפה חריפה נגד החלטת בית המשפט: "איזה בושה: בהסכמת הפרקליטות הנאשמים בגניבת רכוש מהנרצחים בטבח בשבעה באוקטובר ישוחררו למעצר בית. צעד תמוה ויוצא דופן"
תום נחום | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, הגיב בזעזוע עמוק להחלטת בית המשפט, בהסכמת הפרקליטות, לשחרר למעצר בית את הנאשמים בגניבת רכוש מהנרצחים בטבח שביצעו מחבלי חמאס במתקפת הטרור הרצחנית של ה-7 באוקטובר, כאשר בוקר תקף בחריפות את ההחלטה.
בוקר כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "איזה בושה: בהסכמת הפרקליטות הנאשמים בגניבת רכוש מהנרצחים בטבח בשבעה באוקטובר ישוחררו למעצר בית. לירן יעקובוב, נתנאל אביב ועוז רוחם מבאר שבע שנאשמו שיום אחרי הטבח במסיבה שיקרו לשוטר כדי להיכנס לשטח הצבאי הסגור, ואז גנבו משם רכוש רב השייך לאזרחים שנרצחו או נמלטו מהמחבלים, ישוחררו למעצר בית".
"בצעד תמוהה ויוצא דופן הגיעה הפרקליטות להסכמה עם עורכי דינם של הנאשמים ולפיה השלושה ישוחררו למעצר בית עם אזיק אלקטרוני. לדברי הנוכחים במקום גם השופט הופתע מהחלטת הפרקליטות להסכים לשחרור של הנאשמים. בגלל עניין טכני (התקנת קו בזק אצל הנאשמים) השחרור נדחה ביומיים".
 
כל זאת, כזכור, כחודש וחצי אחרי שמתחזה תושב באר שבע גנב קרוואן מהמסיבה ברעים כשהוא מתחזה לאדם שמסייע לכוחות הביטחון באיתור גופות נעדרים מהמסיבה שהפכה לטבח עם מאות נרצחים ביום הראשון של 'מלחמת חרבות ברזל'.
כתב חדשות 13אלמוג בוקר, הגיב בזמנו בזעזוע וגועל לדיווח בנושא וכתב בטוויטר (X.COM) שלו כך: "מהמגעילים שראיתי בחיי: אמיר טיאס מבאר שבע, התחזה לאדם שבא לסייע לכוחות באיתור גופות נעדרים וגנב קרוואן מהמסיבה ברעים. טיאס גם גנב ארנק ובתוכו 10,000 דולר וכרטיס אשראי. לשכת תביעות נגב של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בגין הסגת גבול, התפרצות בתחבולה וגניבה. אפס. סיפור שמפרסמת אילנה קוריאל".
 
משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל על גניבת "קרוואן" שחנה בסמוך לחניון רעים וננטש במקום עם פרוץ הלחימה בעוטף רצועת עזה. עם קבלת הדיווח אודות הגניבה פעלו חוקרי תחנת באר שבע לאיתור הקרוואן הגנוב, שנמצא לבסוף באזור התעשייה "עמק שרה" בעיר באר שבע. בהמשך ביצעו השוטרים את מעצרו של תושב העיר בחשד לגניבה.

במסגרת החקירה שנוהלה בתחנת באר שבע עלה כי בתאריך 11.10.23 הגיע הנאשם עם כלי רכב לשטח המסיבה ברעים וביקש את אישור הצבא להיכנס לשטח צבאי סגור באמתלה כי ברצונו לסייע לכוחות הביטחון באיתור גופות הנעדרים.
בהמשך חיבר הנאשם את הקרוואן לרכבו ונסע עמו לבאר שבע, שם החנה את הקרוואן בסמוך לבית עסק השייך לו וגנב מסמכים שונים ו-10,000 דולר מתוך הקרוואן אשר שימש את צוות ההפקה של המסיבה. מעצרו של החשוד, בשנות ה-40 לחייו, הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירת המשטרה הגישה אתמול יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב כתב אישום הכולל  בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה