תקשורת ומדיה

בן כספית וינון מגל בבית החולים: "איבד רגל"

בן כספית וינון מגל הגיעו לשדר את תוכניתם ברדיו 103FM בשידור מיוחד מבית החולים השיקומי במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, מגל צייץ: "הבוקר שידור מיוחד מהשיקום בתל השומר. ראשון המרואיינים: סגן יונתן בן חמו מהנדסה קרבית שאיבד רגל בעזה"
תום נחום | 
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
בן כספית וינון מגל בצעד מפתיע במיוחד החליטו לשדר היום (ראשון) את תוכניתם ברדיו 103FM בשידור ישיר מבית החולים השיקומי במרכז הרפואי שיבא בתל אביב, כאשר בן כספית כתב על כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "ינון ואני משדרים הבוקר מבית החולים השיקומי בשיבא". מגל כתב: "הבוקר שידור מיוחד מהשיקום בתל השומר. ראשון המרואיינים: סגן יונתן בן חמו מהנדסה קרבית שאיבד רגל בעזה".
 
בתוך כך, הגזרה בין מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12בן כספית, לבין מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שניהם כידוע גם מגישים יחדיו תוכנית ברדיו 103FM, התחממה בשבוע שעבר, כאשר כספית יוצא למתקפה נוספת נגד מגל על רקע ציוץ שלו סביב הביקורות על ראש הממשלה בנימין נתניהו.
מגל כתב כך: "אתם יודעים למה השמאל מדבר כל היום רק ביבי ביבי? כי הוא לא רוצה לדבר על אידאולוגיה. אחרי אוסלו, ההתנתקות, האינתיפאדה השניה, הפיגועים הבלתי נגמרים, ה7 באוקטובר, על מה הם יכולים לדבר? כל תפיסת העולם שלהם קרסה. מה נשאר? ביבי".

כספית הגיב בזעם וכתב: "ספירת מלאי של שקרים בציוץ אחד: 1. איפה השמאל? מתי הוא מדבר על ביבי? כמה ח״כים יש לשמאל בכנסת הנוכחית (בסביבות 4. מרצ בחוץ)? 2. למי יש אינטרס להחזיר את הויכוח לשמאל ימין? 3. לגבי תפיסת העולם: לא השמאל עשה את ההתנתקות. הליכוד עשה אותה. לא השמאל חתם על השלום עם מצרים והחזיר את סיני עד הגרגר האחרון. זה היה הליכוד של מנחם בגין. 4. כל מנהיגי ״השמאל״ תקפו את נתניהו על מדיניותו לחזק את חמאס. כולם. הרצוג, ליבני, עמיר פרץ. במילים מפורשות. אבל הוא המשיך".
"5. נתניהו עצמו הצביע בעד ההתנתקות, 4 פעמים. היחיד שיכול היה לעצור אותה, היה נתניהו, אבל הוא השתפן באותו ליל ״פוטש בננה״ בכנסת ואמר לאורי אריאל שיצביע בעד ההתנתקות גם במשאל. 6. נתניהו היה כאן ראש ממשלה 17 שנה במצטבר אחרי אוסלו. הוא ביטל את אוסלו? לא. הוא החזיר את חברון, ״מצא חבר בבית הלבן״ (ערפאת), הלך לוויי פלנטישן ו-ויתר על עוד 13% מהגדה, ניהל מו״מ עם אבו-מאזן 3 פעמים ובכל הפעמים הללו הסכים למדינה פלסטינית. נשא את נאום בר-אילן. אמר כן לתכנית טראמפ שכוללת מדינה פלסטינית. וזו רשימה חלקית".
"7. מה שקרס, זו הקונספציה של נתניהו. על הראש של כולנו. הדחליל הביא אותנו לאסון חסר תקדים. חצי מדינה בטראומה, החצי השני בדכאון. 8. ״מר בטחון״, עאלק. 9. עדת לוחכיו, שופרותיו וליצני חצרותיו, נלחמת על הפרנסה שלהם במכונת הרעל. זה הכל. כשיבינו שיוקעו יחד איתו אל עמוד הקלון, זה יהיה מאוחר מדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה