תקשורת ומדיה

האשראי שלכם בסכנה? האקרים איראניים השתלטו על אתר ישראלי

פרטיהם האישיים של רבים ממבקרי רשות הטבע והגנים הודלפו לעיני כל בערוץ בטלגרם. קבוצת הפורצים שמזדהה תחת משמרות המהפכה כתבה: "הם בטחו בממשלת נתניהו לשמירה על המידע האישי שלהם". האם יש לכם ממה לחשוש?
מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום vecteezy)
על רקע הפרסום לפיו קבוצת האקרים איראניות פרצו למערכות מים בישראל ובארה"ב, אתמול (שבת) דווח בכלי התקשורת כי על פי פרסום בטלגרם קבוצת האקרים נוספת בשם Cyber Toufan Operation הצליחה להדליף קובץ מתוך מערכות רשות הטבע והגנים. בקובץ קיימים פרטיהם האישיים של יותר מ-350 אלף ישראלים.
"הם בטחו בממשלת נתניהו לשמירה על המידע האישי שלהם", כתבו ההאקרים בערוץ הטלגרם. בקובץ אותו הדליפו ישנם פרטים רבים הכוללים שמות, כתובות מגורים, מספרי טלפן ועוד. עם זאת, לא הודלפו פרטיהם המלאים של כל הישראלים אשר ברשימה.
רשות הטבע והגנים מסרה כי ברגע שקיבלו את ההודעה על פגיעת הסייבר, הם החלו הליך בדיקה קפדני בנושא. ברשות מסייגים כי לא דלפו פרטי אשראי אישיים של אף אחד מהמבקרים, וכי הועבר דיווח מלא לרשות להגנת הפרטיות על פי החוק.

האם האשראי שלכם בסכנה? מתקפת סייבר (צילום אילוסטרציה: shutterstock, freepik)
קבוצת האקרים ביצעה בחודש שעבר מתקפת סייבר כנגד חברת אחסון השרתים Signature-IT, המספקת פתרונות לקניית שירותי אחסון לאתרים. לטענת הקבוצה, פעילותה הצליחה להשפיע על עשרות אתרים המאוחסנים ברשתות החברה. גם במקרה זה, החברה עדכנה כי חשוב להרגיע ולהבהיר כי לא חלה דליפה של פרטי אשראי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה