תקשורת ומדיה

ראש המועצה האזורית אשכול נגד רה"מ נתניהו: "זו קטסטרופה"

בעת פגישת רה"מ נתניהו עם ראשי רשויות עוטף עזה, גדי ירקוני ראש המועצה האזורית אשכול, תקף את נתניהו על התנהלותו חסרת האחריות ואמר: "מתזזים אותנו כמו ילדים בני ארבע"

מערכת ice | 
גדי ירקוני (צילום פלאש 90)
על פי פרסום חדשות 12, אתמול (רביעי), רה"מ נתניהו נפגש עם ראשי הרשויות של עוטף עזה. גדי ירקוני ראש המועצה האזורית אשכול, ביקר את רה"מ נתניהו בהתנהלותו הבעייתית אשר מציבה את ראשי הרשויות ותושביהם במצב מורכב ואומר: "אתם מתנהגים אלינו כאילו אנחנו ילדים קטנים".
בהמשך השיחה, תקף ירקוני את רה"מ נתניהו ואמר: "מתזזים אותנו כמו ילדים בני ארבע. להביא שני קראוונים, ארבעה, סליחה, מקיבוץ בארי למלון, חודש. ראש הממשלה, זה הדברים הקטנים שמשגעים אותנו. למה אני צריך להתווכח עם שלושה יישובים שלי? אם מגיע להם להיות במלון או לא מגיע להם להיות במלון. אם משרד הביטחון ישלם את זה, או משרד הפנים ישלם את זה".
בהמשך השיחה, ירקוני הביע את הקושי של ראשי רשויות עוטף עזה ואמר: "וזו קטסטרופה. חצי מהזמן אנחנו מתעסקים בדברים האלה רק. זה גומר אותנו. ראש הממשלה, זה בידיך. אני אומר, היום באתי לדבר איתך. זה רק אתה ושר האוצר. תשחררו לנו, תפתחו לנו את הברזים. תשפטו אותנו אחרי זה, אם נגנוב. לא יכולים לנהל ככה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה