תקשורת ומדיה

הזמר האהוב חושף: "במקרה הטוב יש לי עשר שנים לחיות"

הזמר האנגלי ואגדת המטאל, אוזי אוסבורן, התראיין למגזין המוזיקה הרולינג סטון ובמסגרת סיפר על מצבו הרפואי וחשף כי: "במקרה הטוב יש לי עשר שנים"
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
אגדת המטאל, סולן להקת בלאק סבאת' לשעבר אוזי אוסבורן סיפר בראיון חושפני על השנים הקשות בחייו. בשונה ממה שניתן לשער לא מדובר על השנים של מסעות ההופעות או ההתמכרויות לסמים, אלא על חמשת השנים האחרונות. במהלכן, עבר הזמר, סדרה של ניתוחים בעמוד השדרה, אובחן כסובל מפרקינסון, וניסה שוב ושוב, חרף מצבו הרפואי המורכב, לחזור לבמות ולהופעות. 
אוסבורן מסביר כי אחד הניתוחים שנכשלו הביאו אותו למצב בו הוא נמצא היום: מתנייד בסיוע מקל הליכה. "הניתוח השני השתבש בצורה דרסטית ובעיקרון הותיר אותי נכה", הסביר בראיון.
אוסבורון סיפר כי: "חשבתי שאני כבר אהיה על הרגליים אחרי הניתוחים, אבל בניתוח האחרון תקעו לי מוט ברזל בעמדו השדרה. הם מצאו גידול באחת החוליות, אז הם היו צריכים להוציא גם את כל זה. זה די קשוח, ושיווי המשקל שלי נדפק לגמרי".
 
בהמשך הראיון סיפר: "לפני כמה זמן סיפרתי לשרון (אשתו) שעישנתי ג'וינט, והיא אמרה לי: 'בשביל מה אתה עושה את זה! זה פאקינג יהרוג אותך!'. אמרתי לה: 'כמה פאקינג זמן את רוצה שאני אמשיך לחיות? במקרה הטוב נשארו לי עוד עשר שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה