תקשורת ומדיה

השר לשעבר יזהר שי במסר לנתניהו: "צריך להגיד שהוא אחראי"

השר לשעבר יזהר שי ששכל את בנו ירון שנפל בקרב על הגנת כרם שלום בשבת השחורה ב-7.10 התארח בשבתרבות אותה הנחה אטילה שומפלבי ואמר: "למרות הביקורת על הדרג הבכיר חשוב לתת הרבה כבוד לחיילים ולקצינים הזוטרים שעשו עבודתם והגנה על אזרחי מדינת ישראל"
מערכת ice | 
יזהר שי ואטילה שומפלבי (צילום דוברות מועצת עמק חפר)
השר לשעבר יזהר שי התארח הבוקר בשבתרבות שנערך בכפר ויתקין שבמועצה האזורית עמק חפר בהנחיית אטילה שומפלבי והתייחס לאשמת הדרג המדיני באירועי ה-7.10, בנוסף ציין שי שצריך לתת לצה"ל את כל הכבוד לחיילים שהגנו על תושבי המדינה כשהם מעטים מול רבים.
"עם כל הביקורת שיש לנו על הדרג הבכיר של צה"ל ב-7 באוקטובר, חשוב לתת המון כבוד לחיילים ולקצינים הזוטרים, שהיו שם בקרב של מעטים מול רבים, עשו את עבודתם, הגנו בגופם על אזרחי ישראל והצילו את חייהם". 
על ראש ממשלת ישראל, אמר שי: "לא ייתכן שבהינתן האסון הגדול ביותר שקרה לעם היהודי ולמדינת ישראל מאז השואה, שראש ממשלת ישראל עד לרגע זה, לא עמד מול המצלמות ולא אמר: 'אני אחראי'. לא יעלה על הדעת שהוא לא עשה את זה עד עכשיו, וזו הביקורת העיקרית שלי כלפיו.
ברגע שיעשה זאת, זו תהיה ההתחלה של התיקון שכולנו צריכים לעבור, וזאת ללא קשר לוועדת החקירה שתקום בסוף המלחמה".
על הממשלה הבאה שצריכה לקום: "התפיסה הניהולית- מנהיגותית- אסטרטגית של מדינת ישראל צריכה להשתנות לגמרי ולהיות אזרחית - ליברלית - שוויונית, עם ייצוג נשי רב, כמו במדינות נאורות בעולם המערבי".

על פרויקט ההנצחה שהוא יוזם בימים אלה, "אוקטובר הבא": "חשוב שאנשים ברחבי הארץ ובעולם יכירו את החיילים שנפלו בהגנה על המולדת ואת האזרחים שנרצחו באכזריות נוראית על ידי מרצחי החמאס. מגיע להם שיכירו אותן ואותם."
"המיזם האופטימי שהקמתי עם משפחתי ומתנדבים נוספים, פועל להקים כ-1,300 סטארטאפים במגוון תחומים, שיאמצו לעצמם את נופלי ונרצחי אוקטובר 2023. קהילת המשקיעים הבינלאומית תשקיע בהייטק הישראלי, למען עולם טוב יותר.
זו תהיה התשובה של מדינת ישראל כנגד המרצחים שבאו לכלותנו ולרצוח את החלום הציוני. זו תהיה תמונת הניצחון שלנו והדרך שלנו להנציח בארץ ובעולם את כל מי שקיפח את חייו במתקפה נפשעת זו".
אירוע שבתרבות של מועצת עמק חפר נערך בבית העם המחודש בכפר ויתקין, בהנחיית אטילה שומפלבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה