תקשורת ומדיה

חולצה ב-50,000 דולר: של מי החולצה היקרה שנמכרת במכירה פומבית?

חולצת הופעת הבכורה של ויקטור וומבניאמה ב-NBA עומדת למכירה פומבית. זכייה אפשרית של השחקן בתואר רוקי השנה היא שיקול מרכזי בהשקעת הקונים הפוטנציאליים

מערכת ice | 
NBA באבו דאבי (צילום DCT NBA)
חולצתו של שחקן הכדורסל הצרפתי ויקטור ומבניאמה, אשר משחק בעמדות הפאוור פורוורד והסנטר בסן אנטוניו ספרס, עומדת כיום למכירה פומבית שכרגע סכומה עומד על כ-50,000 דולר. 
מטעם "סות'ביס", החברה המובילה בעולם למכירות פומביות, נמסר: "אנחנו מעריכים שהחולצה תימכר בסכום שנע בין 80 אלף ל-120 אלף דולר". החולצה תעמוד למכירה עד ה-21 בנובמבר. יש הרבה העניין סביב השחקן וומבניאמה. רבים טוענים שלא נרשם "הייפ" כל כך גבוה סביב רוקי מאז הצטרפותו של לברון ג'יימס לליגה ב-2003. 
חולצת הופעת הבכורה של השחקן הצרפתי של סן אנטוניו ספרס עשויה להיות בעתיד שווה הרבה יותר מהסכום בו סות'ביס מעריכים כי תימכר.  מבחינת הקונים הפוטנציאליים, הסכום אותו הם מוכנים להשקיע כדי לשם את ידם על החולצה של וומבי, קשור לאפשרות שבסיום העונה הזאת הוא ייזכה בתואר רוקי השנה. הערך של החולצה יכול להגיע עד לשווי של מיליון דולר. המאבק על התואר יהיה כפי הנראה מול צ'ט הולמגרן מאוקלהומה סיטי ת'אנדר. 
ומבניאמה נבחר במקום הראשון בדראפט ה-NBA ‏2023 על ידי סן אנטוניו ספרס.ב-25 באוקטובר 2023 ערך את הופעת הבכורה ב-NBA בהפסד 119–126 לדאלאס מאבריקס, אותה סיים עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים וחסימה אחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה