תקשורת ומדיה

מושיק גלאמין יוצא להגנת רבקה מיכאלי: "תתאפסו על עצמכם, יא אפסים"

לאחר שרבקה מיכאלי התראיינה לגל"צ ואמרה כי היא נשארת כחברה בארגון בצלם וטענה כי המתנחלים מתעמרים בפלסטינים, מושיק גלאמין יוצא להגנתה ואומר: "במקום להתעסק באחדות, כולם מחפשים במי אפשר להילחם כאן בתוכנו"
מערכת ice |  9
רבקה מיכאלי (צילום תאגיד המחזור אלה)
אתמול (שני) התראיינה רבקה מיכאלי לגל"צ וסיפרה כי היא, בניגוד לחברתה גילה אלמגור, נשארת כחברה בארגון בצלם וכי מדאיגה אותה ההתעמרות של המתנחלים בפלסטינים בדרום הר חברון. לאחר שאמירותיה עוררו סערה רבה ברשתות, יצא להגנתה המגיש והשחקן מושיק גלאמין ותקף את אלו אשר התנגדו נחרצות לדבריה.
המגיש והשחקן מושיק גלאמין יצא להגנתה של רבקה מיכאלי בסרטון אותו פרסם היום בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא אומר כי: "קמתי הבוקר וככה התחלתי לגולל את האינסטגרם וראיתי אולי איזה שמונה פוסטים שיוצאים בצורה מאוד לא מכובדת על רבקה מיכאלי. אני מבין שאתמול היא אמרה דברים קשים שלחלק היה קשה לשמוע והרבה מאוד אנשים לא מסכימים איתה. גם אני לא מסכים על מה שנאמר על רבקה מיכאלי אבל האם היא האויב שלנו? האם את כל האנרגיות צריך לשים עכשיו על רבקה מיכאלי?".

עוד הוסיף גלאמין בסרטון: "אין לנו שום דבר אחר לטפל בו חוץ מזה שהיא אמרה כמה פליטות פה שלא מצאו חן בעייננו. צריך לצאת אליה, לרסק אותה, לשכוח את זה ששבעים שנה היא דאגה פה לתרבות ועשתה שלל דברים נפלאים ועכשיו להכניס את כל מה שיש לנו בה כי היא יותר גרועה מהחמאס, היא יותר גרועה מהממשלה שלנו שלא דואגת לנו. היא יותר גרועה מהבנקים ומרשתות השיווק שלא עושים שום דבר בשבילנו, יש את רבקה מיכאלי, בוא נשמיד אותה, היא נוראית. תתאפסו על עצמכם, יא אפסים. אהבת חינם זה גם כשלא מסכימים עם מישהו אומר משהו עליכם. די כבר, די כבר לחפש את אויב מפה, מתוכנו".

כאמור, גלאמין פרסם את הסרטון ברשת ולאחר שהבחין כי בדבריו קרא למתנגדיה של מיכאלי 'אפסים' הביע התנצלות על דבריו וכתב: "סליחה. יצא לי להגיד את המילה 'אפסים' בזמן שהקלטתי את הווידאו. לא התכוונתי לקלל. אני פשוט עצוב ומזועזע... אנחנו במלחמה. אבל לא מספיק לנו. במקום להתעסק באחדות, כולם מחפשים במי אפשר להילחם כאן בתוכנו. עכשיו זה תורה של אישה בת 85 שהתראיינה ולקחו רק חלק מדבריה ועשו ממנה כותרות כאילו היא תומכת טרור. בבקשה תתעוררו".
 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מי זה בכל מושיק גלאמין? (ל"ת)
    צחי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    רבקה מיכאלי ושו"ת
    א.צ. 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד חמור
    סגור
  • 7.
    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו - בושה (ל"ת)
    חכם חנוכה 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    טימטום
    בויבוי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אפסים עשו אותך
    סגור
  • 5.
    גלמים. מי? שתבקש המכשפה מישהו מוכר להגנתה. (ל"ת)
    אחיתופל 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    מתהפך
    בר כוכבא 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גלמין יא אעבל . בושה לדגל הגאווה.בפעם הבאה שאתקל בך אעביר ערוץ
    סגור
  • 3.
    היא לגמרי ראויה לבוז וגינוי
    רעות 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האסימון נפל לגביה עוד בימי הקורונה העליזים כשהשמיצה את כל מי שלא היה מוכן להתחסן בתרכיב המפוקפק והצדיקה פגיעה בפרנסתם, אין לה מקום בחברה שלנו, שטופת מוח
    סגור
  • 2.
    שהיא תתאפס על עצמה תחילה
    אזרח 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מצידי שתעמוד על רגל אחד ותעשה קוקוריקו כל היום כולו. אחרי 7 באוקטובר לא מעניין אותי בכלל מהפלסטינים וכל השטויות שלהם הם עם נבזה ואפילו שרצים אי אפשר לקרוא להם כי השרצים יפגעו מכך וכל מי שמגן עליהם ומשחק אותה יפה נפש הוא הצבוע שבצבועים .
    סגור
  • 1.
    את נבלה ותעופי מפה (ל"ת)
    אלי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור