תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 נשברת: "בן תשעה חודשים בשבי חמאס"

מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, התייחסה לסוגיית החטופים והעלתה לסטורי את תמונתו של כפיר ביבס בן ה-9 חודשים: "השבתם היא חלק בלתי נפרד מתמונת הניצחון"
תום נחום |  1
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
היום (רביעי) מדינת ישראל מציינת בכאב 33 ימים למלחמת "חרבות ברזל", אחרי מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישראל, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 ישראלים נפצעו במתקפה ולפחות 242 אנשים נחטפו ומוחזקים בשבי החמאס ברצועת עזה.
מי שבחרה להמשיך ולקחת חלק במאמץ ההסברתי של ישראל במלחמה על דעת הקהל ברשתות החברתיות היא מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, שהתייחסה לחטוף הצעיר ביותר שמוחזק ברצועת עזה על ידי מחבלי חמאס, כפיר ביבס בן התשעה חודשים: "38 ילדים מוחזקים כבר חודש בשבי חמאס. הקטן שבהם כפיר ביבס בן התשעה חודשים. 38 מתוך 240 חטופים. לכל אחד מהם שם וסיפור מטלטל. לכל אחד גם משפחה שמחכה בבית. השבתם היא חלק בלתי נפרד מתמונת הניצחון".
בתוך כך, גל ההתגייסות נמשך, כאשר פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 וכתב וואלה, יקי אדמקר, שיצא בחודש שעבר בהצהרה מרגשת ומפתיעה כאשר החליט להתגייס לצה"ל ומילא טפסי צו ראשון, עלה על מדים והעלה תמונה מרגשת ופטריוטית במיוחד, כאשר מגיש 'הפטריוטים', ינון מגל, החליט לפרגן ופרסם גם הוא את תמונתו של אדמקר על מדים, וכתב: "צה"ל עולה מדרגה, בהצלחה יקי".

אדמקר העלה את תמונתו עם מדי צה"ל וכתב כך: "טוב מאוחר מאשר אף פעם לא. בשם ה׳ נעשה ונצליח". כזכור, לפני כשלושה שבועות אדמקר העלה צילום מסך של הטפסים אותם הוא ממלא וכתב בטוויטר (X.COM) כך: "אני בן 33, תכף אב ל-4 ילדים והבוקר כמו ילד בן 17 ממלא טפסים של צו ראשון. מרגש", זאת לצד אימוג'י של דגל ישראל.
  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף מזכירים חטופים בערוץ כל הכבוד (ל"ת)
    עדי 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור