תקשורת ומדיה

האזהרה של פאלו אלטו: "זיהינו מתקפות סייבר איראניות הרסניות"

על רקע מלחמת 'חרבות ברזל': מספר תקיפות סייבר נגד ארגוני טכנולוגיה ישראלים זוהו על ידי חברת פאלו אלטו. בתגובה לכך ישראל הגבירה את תדירות הגנות הסייבר שלה 

מערכת ice | 
האקר-אילוסטרציה (צילום אילוסטרציה AI)
מתחילת הלחימה, איראן עלתה שלב בתקיפות סייבר נגד מטרות ישראליות. יחידת המחקר של חברת פאלו אלטו, פרסמה היום (שני) מחקר החושף סדרת מתקפות סייבר שבוצעו על ידי האקרים איראנים.
לקבוצת ההאקרים האיראנים קוראים קבוצת אגריוס (Agrius). היא פעילה משנת 2020 ותוקפת את ישראל בגניבת מידע רגיש וגרימת נזק באמצעות מחיקת מידע. ההאקרים של אגריוס הצליחו במתקפות האחרונות לגנוב מידע רגיש של ישראלים כמו תעודות זהות, כתובות מלאות, דרכונים וכתובות דואר אלקטרוני של אזרחים תמימים. 
את המידע הגנוב מפרסמים ההאקרים האיראנים ברשתות החברתיות ובערוצי טלגרם, במטרה לזרוע פחד ולפגוע בחיי היום יום של תושבי ישראל. אסף דהן, ראש קבוצת מחקר איומי הסייבר של פאלו אלטו אמר: "אנו עדים לעליית מדרגה ביכולות התקיפה של האיראנים, הן מבחינת התדירות והתחכום, והן בהתמקדות במתקפות הרסניות, שכוללות גניבת מידע מחברות ומוסדות ישראלים וניסיונות לזרוע הרס ושיתוק המרחב הדיגיטלי". 
עוד הוסיף דהן כי: "ישראל היא יעד תקיפה מרכזי של איראן. המדינה מנסה לזרוע נזק באמצעות פגיעה בתשתיות קריטיות, ובמקביל גם בגופים עסקיים וארגונים חשובים, כמו גופי חינוך. כך הם מזיקים גם לכלכלה וגם לשגרת החיים ולחוסן של האזרחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה