תקשורת ומדיה

נרקיס בשיר חדש: "מוקדש לנשים שאבדו את אהבת חייהן במלחמה"

בצל מלחמת 'חרבות ברזל': היום, (יום ראשון) יצא שיר חדש לזמרת נרקיס בשם ״הבלדה למחכות
מערכת ice | 
נרקיס (צילום טל עבודי)
חודש בדיוק למתקפת הטרור הארורה של חמאס ביישובי העוטף ועדיין קשה לעכל את גודל הטרגדיה. אמני ישראל,  עושים כל שביכולתם למען העלאת המורל ומופיעים מול מפונים, חיילים ופצועים, מוציאים בזה אחר זה שירים התואמים את המצב. חלקם שירי תקווה, חלקם שירי זיכרון.
בין השירים החדשים שנכתבו, הזמרת נרקיס השיקה היום (ראשון) את השיר "הבלדה למחכות", אותה הקדישה לאימהות המחכות שהבן שלהן ישוב משדה הקרב, לנשים שאיבדו את בן זוגן במלחמה ולכל אלו שנותרו לבד מאז היום הארור ההוא. נרקיס: "השיר הזה הוא כבר לא רק שלי אלא של כל המחכות. יהי רצון שהוא יתן מעט נחמה בימים אלו"
עוד הוסיפה הזמרת כי: "הבלדה למחכות מאז ה 7/10/23 הארור הפך להיות לא רק שלי אלא של כל המחכות. הוא שייך לאמהות שמחכות לחייל שיישוב מהקרב, לנשים שאבדו את אהבת חייהן במלחמה לבנות זוג שרק היו צריכות להתחתן ולא הספיקו וכל אלו שישנות לבד בלילה ואין להם על מי להישען". 
בשבוע שעבר הצטרפה גם הזמרת נרקיס להסברה הבינלאומית בסרטון הסברה ראשון בו היא פונה לנשים ברחבי העולם. "רציתי לומר לנשים בכל העולם, אם את אישה שמאיזושהי סיבה תומכת בחאמס שהם דעאש, אם את תומכת באונס נשים, בלדחוף חפצים לגופות שלהן ולשרוף תינוקות מול עיני האימהות שלהם, אז בואי אספר לך משהו - את לא אישה", אמרה נרקיס בסרטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה