תקשורת ומדיה

האם בנט בדרך חזרה לפוליטיקה? הסיוע שהוא מקבל מהתקשורת נחשף

נפתלי בנט מתראיין לתקשורת הזרה, מבקר פצועי מלחמה בבתי החולים ומנסח תוכנית צבאית, עוד עולה כי מסקר שנערך במעריב מקבל ראש הממשלה לשעבר 17 מנדטים במידה ויקים מפלגה ימנית ליברלית בראשותו, האם בנט בדרך חזרה לפוליטיקה?
מערכת ice |  8
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמנם מדינת ישראל נמצאת כיום בימי מלחמה אותם מנהלת הממשלה, אולם עושה רושם כי מי שחזר בימים אלה לכותרות התקשורת הוא ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, שרק לפני שנה וחצי אחרי התפרקות הממשלה בראשותו הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים.
בנט בימי המלחמה מתפקד כשגריר לכל דבר ועניין, הוא מתראיין לתקשורת הזרה, מבקר פצועי מלחמה בבתי החולים ומנסח תוכנית צבאית. לאחר הבחירות האחרונות בהן לא התמודד, פירק בנט את כל הצוות סביבו ויצא מאור הזרקורים, אולם בשבועות האחרונים חזרה להסתובב עימו עדי אטלס אשר עבדה איתו בימיו כראש הממשלה. אטלס מתעדת אותו ומעלה תכנים לאינסטגרם ולטוויטר.
אז האם נפתלי בנט בדרך חזרה לפוליטיקה? ייתכן שכן. בסקר חדש שנערך במעריב קיבלה מפלגת ימין ליברלית בראשותו 17 מנדטים ובשוויון עם הליכוד. לפני שבוע התחלף חשבון האינסטגרם של מפלגתו לשעבר ימינה ל-"בעד מדינת ישראל", כאשר הערכה היא כי בנט רואה את הפופולאריות לה זוכה לאחרונה בני גנץ ומעדיף למקדם את תיוגו לתחום המרכז ולא לימין.

במערכת הפוליטית ביקרו את מעשיו של בנט לאחר שזמן קצר לפני הכניסה הקרקעית לעזה, פרסם את תוכניתו הצבאית, מה שעורר זעם רב בקרב בכירים פוליטיים. בנוסף הם טוענים כי העובדה שהוא מתראיין בערוצי טלוויזיה זרים, משכנע בעיקר את הישראלים ולאו דווקא את ההסברה בקרב הזרים.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    בנט ??? כאילו ששכחנו את התהפכותו.
    אי 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבוד לבנט ! מי ירצה אותו אחרי שהפך על ראשנו ממשלה סמאלנית רעה ??? בנט נטש את בוחריו כדי להיות רה"מ לשנה גרועה. התנהלותו ללא בושה, כולל הפיכת ביתו לבית רה"מ ב-50 מיליון ש"ח תוך הטרדה נוראית של כל שכניו. כל העיל לכאורה כמובן
    סגור
  • 7.
    שלא יחזור, הוא כבר עשה את שלו.
    ירון 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם הוא לא חיסל את חמאס והמשיך במדיניות ככפות משי..
    סגור
  • 6.
    התקשורת מאמינה שהוא יכול לגנוב כמה מנדטים מהימין
    אידיוט שימושי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כפי שכבר עשה. ודי יהיה בכל להטות את הכף לטובתם. אידיוט שימושי.
    סגור
  • 5.
    תכנית טובה ככל שתהיה, לא רצים לפרסם בתקשורת
    סיגל 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לתאר את רמת האינטליגנציה של האיש הזה, אבוד
    סגור
  • 4.
    כל אחד עדיף על מחדליהו
    גם גם 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 6
    ממש לא משנה מי יחליף את מחדליהו, מיצידי שקושמרו ירוץ לראשות הממשלה, כל אחד שלא מתוך ה 120 הנוכחיים עדיף. כיום אין אף אחד מתוך ה 120 שראוי לעם הזה, ובראש נמצא מר מחדליהו שאותו צריך לגרש מהכנסת בבושת פנים ועם אות קין על המצח.
    סגור
  • 3.
    חיקוי גרוע של ביבי ותו לא. אין לו יכולות אמיתיות הכל ב (ל"ת)
    חובבן זה מקצוען לידו 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מי יצביע לו. מנסור עבאס.טיבי. וכל השאר.
    אור 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אדם חלול עם ריקנות ועוד זוקף קומה. לך לאשה תרחן עליה . עם מי אתה נלחם אם היית מיד היו משחררים אותה. אמרקאית . ואתה קשה כימצאת אשה פשוטה. תרד מהעץ אףאחדלא צריך אותך בפולטיקה לך לליעברמן יש לו עוד מריצות בלי חול.
    סגור
  • 1.
    מנהיג
    עם ישראל???? 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נוכל זה במילה עדינה יש לו חלק גדול במה שקרה לאזרחי ישראל לא ליפול כל מי שהיה מנהיג לא יכול להמשיך כולל ביבי גנץ בנט איזנקוט ברק אולמארט כולם עם דם על הידיים
    סגור