תקשורת ומדיה

פרטי המחדל מתבררים: מחבלים שחוסלו החזיקו באישור עבודה בישראל

גורם ביטחוני אישר לראשונה כי מחבלים שחוסלו ביום הטבח הנוראי ב-7 באוקטובר החזיקו באישור עבודה בישראל: "היו פועלים מעזה שלא באו לעבוד אלא ללמוד את השטח ולאסוף מודיעין"
מערכת ice |  7
חמאס (צילום עבד רחים קטיב פלאש 90)
היום (חמישי) הגיע יומה ה-27 של מלחמת "חרבות ברזל", אחרי מתקפת הפתע האזרחית של חמאס על ישראל, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 ישראלים נפצעו במתקפה ולפחות 242 אנשים נחטפו ומוחזקים בשבי החמאס ברצועת עזה.
בתוך כך, ככל שעובר הזמן מתבררים עוד פרטים מרתיחים על המחדל הגדול שהתרחש ב-7 באוקטובר. אלמוג בוקר פרסם היום לראשונה בחדשות 13 על מחדל כבד מאוד כשטען כי גורם ביטחוני אישר לראשונה כי מחבלים שחוסלו ביום הטבח הנוראי החזיקו באישור עבודה בישראל. 
אלמוג בוקר סיפר ברשת 13: "דיברנו לא מעט על הפועלים מעזה שעבדו כאן ועל הקשר שלהם למחבלים, והיום והיום אנחנו מפרסמים כי כמה מחבלים שפרצו שפרצו היו עם אישורי עבודה בישראל. כאלה שעבדו כאן חודשים רבים, קיבלו אישור והיו חלק מאותם מחבלים. לא כאלה שבאו לגנוב, כאלה שבאו לרצוח".
עוד טען בוקר כי גורם ביטחוני אישר לו את הדברים: "היו פועלים מעזה שלא באו לעבוד אלא ללמוד את השטח ולאסוף מודיעין, עד אותו יום, ומאותו יום הם הגיעו ונכנסו וכשהם נכנסו הם נכנסו כדי לחסל".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אבל אתם רוצים להכניס עוד ועכשיו,אז היכן הבעיה? (ל"ת)
    שלום לכולם 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    עם ישראל להתעורר ומהר
    אלי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אותם אנשים שהיו שותפים מלאים למחדל כמו בנט וגנץ שאישרו באלפים אישורי עבודה למרות תחינות הימין שלא יעשו זאת ואני מזכיר בשנים האחרונות היו פיגועי "יחידים"למרות הכל הם אלה שהתעקשו על הקונספציה לתת אופק למרצחים והם אלה שלפי הסקרים המורצים מערוצי האויב מובילים במועמדות להוביל את הממשלה הבאה זה נשמע הזוי לא למדנו כלום?חייבים להתעורר ולהקיא כל מי שהיה שותף לקונספציה המטורללת שהביאה עלינו את האסון הזה חייבים קולות ודעות של אנשים חדשים שעד ה , 7/10 נקראו קיצוניים הזויים משיחיים מסתבר שהם אלו שצדקועם ישראל נדרש להתגבר על דעות ישנות ולהתייצב מול המציאות
    סגור
  • 5.
    וראש השבכ הפלצן עוד מתנשא על בן גביר (ל"ת)
    עלי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    ממש הפתעה גדולה
    Dude 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברור שהם ישלחו "פועלים" לאסוף מידע ולתכנן תקיפה. חשבתי שזה נעשה במכוון, כדי להפיל את המרגלים ולהפוך אותם לסוכנים כפולים. גורמי ביטחון שלנו הרבה יותר נחותים, כנראה. או עצלנים.
    סגור
  • 3.
    בעצתו של גנץ בנט הכניס פועלי דעש, גנץ הבייתה עכשיו (ל"ת)
    אד 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    זה לא מחדל..זאת מדיניות השמאל הרקוב המושחת..שהביא
    רני 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עלינו אסון.. וחותר למלחמת אחים שיהיו עשרות אלפי גופות של יהודים צפות בירקון !!..
    סגור
  • 1.
    אנחנו תמימים מי שאישר את העובדים זה החמאס
    ישראלי 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לכן אסור היה להביא פועלים מעזה לישראל .צריך להפיץ את זה בעולם ולהראות שישראל מטעמים הומניטריים קיבלו אותם וזאת התוצאה . כנראה שהעובדים העזתים בנו את הגדר ואת הבתים שעכשיו שרפו . עכשיו כדאי שהבין שצריך הפרדה מוחלטת מהערבים גם ביהודה שומרון .הרי רוב הפועלים בארץ בבנין ,במוסכים ,בסופרים ,בתחנות דלק ,נהגי משאיות ואוטובוסים ,הם ערבים מהשטחים .זה האסון שלנו .
    סגור