תקשורת ומדיה

הפגיעה בכלכלה: אלו הכלים בזכותם תשמרו על חוסן פיננסי

המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים, מציע למשפחות, עצמאים ובעלי עסקים מלקוחות כל הבנקים מגוון רחב של כלים לשמירה על חוסן פיננסי ומענה לאתגרים הכלכליים בעקבות המלחמה

מערכת ice | 
צמיחה כלכלית (צילום freepik)
בעקבות המצב הבטחוני, המרכז לצמיחה פיננסית הקים מתחם ייעודי באתר שלו בשם "אתכם גם בזמנים קשים – התנהלות כלכלית נכונה בעת משבר". באתר ישנו היצע רחב חינמי לציבור של הרצאות ומפגשים בזום עם מיטב המומחים, סרטונים ותכנים ייעודיים, פודקאסטים ועוד. כל זאת במטרה לתת מענה לאתגרים הכלכליים של משקי בית פרטיים ומשפחות, עצמאים ובעלי עסקים קטנים
המתחם הוירטואלי מחולק לשניים, מצד אחד כלים רבים עבור משקי בית פרטיים ומשפחות שיאפשרו להם להתמודד עם האתגרים הכלכליים בעקבות המלחמה ומצד שני כלים, הרצאות וליווי אישי לעצמאים ובעלי עסקים שיאפשרו להם להתמודד עם האתגרים הכלכליים לעסק שלהם ואיך אפשר לשמור עליו ולצאת מחוזקים מהמשבר.
 
למשקי הבית, שרבים מהם מוטרדים בימים אלו, משום שהוצאו לחל"ת או שנאלצים להישאר בבית עם הילדים - תקופת החירום מגבירה עוד יותר את הקשיים להתנהל כלכלית בצורה מאוזנת, ומביאה איתה לבתים רבים חוסר וודאות כלכלי ואף פגיעה בהכנסות הבית. על פי הערכות שונות ייתכן והתקופה הזו תהיה ממושכת ולכן מוטב שנתכונן לקראתה, נתכנן את מצבנו הכספי ונכיר אפשרויות ופתרונות כלכליים שעומדים לרשותנו ומתי נכון להשתמש בהם.
 בנוסף, הוקם חמ"ל שאלות ותשובות סיוע לעסקים בהובלת בנק הפועלים, להב ולשכת היועצים העסקיים בשיתוף המרכז לצמיחה פיננסית שיעניק ייעוץ עסקי, דיני עבודה, הכוונה משפטית, ביטוח לאומי, ייעוץ מס, הכוונה למימון ולאשראי בנקאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה