תקשורת ומדיה

סולידריות בינלאומית: משלחת חיזוק צרפתית הגיעה לארץ

השבוע, ארגון הגג של הקהילה היהודית בצרפת, הגיעה לארץ במשלחת מיוחדת. "זוהי קריאה לפעול למען החטופים ומשפחותיהם ולמען המפונים מבתיהם ולמען ישראל כולה"

מערכת ice | 
המשלחת הצרפתית (צילום אוליביה פיטוסי)
בתחילת השבוע, הגיעה לישראל משלחת סולידריות של ראשי הקהילות היהודיות בצרפת בהובלת ארגון ה-Crif. המשלחת מנתה כ-30 מנהיגי קהילות ארגונים ומוסדות יהודיים צרפתיים. המשלחת הגיעה באמצעות "החוויה הישראלית", חברת הבת לחינוך של הסוכנות היהודית.
מטרתה של המשלחת היה לחזק את ישראל ואזרחיה בעת הקשה, להכשיר את המנהיגות הקהילתית להסברת ישראל בצרפת ולהיפגש עם גורמים שונים בארגוני החברה האזרחית וצה"ל. את המשלחת קיבל שגריר צרפת בישראל, פרדריק ז'ורנס בביתו ביפו. במהלך ביקורה נפגשה המשלחת עם נציגי דובר צה"ל בבסיס שורה, ביקרו בכפר עזה ונפגשו עם משפחות החטופים בעלי האזרחות הצרפתית, מפגש שאורגן על ידי משרד החוץ.
יונתן ארפי, נשיא ה-Crif אמר: "הגענו לכאן כדי להקשיב, להבטיח, להיות לצידכם. תשענו עלינו כמה שאתם יכולים בכדי להניע לפעולה את האזרחים בצרפת ובכל אירופה סביב גורלם של החטופים. דעת הקהל בצרפת משתנה מהר, והאחריות שלנו היא לשמר את הרגש חי. זו האחריות של מדינת ישראל שעושה רבות בנושא וגם אנחנו, מהמקום שלנו יכולים ורוצים להשפיע. לגייס את הרשויות בצרפת ואת דעת הקהל בצרפת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה