תקשורת ומדיה

עיריית תל אביב גורמת לסערה: דרמה לקראת יום הכיפורים

ינון מגל במתקפה חריפה נגד עיריית תל אביב לקראת יום הכיפורים: "עיריית תל אביב סירבה לבקשת בית הכנסת אהבת אחים בשכונת בבלי לערוך את תפילת נעילה של יום הכיפורים בפארק הירקון בהפרדה מגדרית כפי שהתקיימה בעבר. ועד בית הכנסת החליט לערוך את התפילה בבית הכנסת כדי להימנע מעימותים..."
תום נחום |  2
רון חולדאי (צילום צילום מסך)
מתנגדי הרפורמה במערכת המשפט והחקיקה לביטול עילת הסבירות קיימו בשלישי הפגנה נוספת בתל אביב, כאשר הפעם נרשמה גם תקיפה של הרב יגאל לוינשטיין, כפי שפרסם מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו - ובנוסף, יצא כעת למתקפה נוספת נגד עיריית תל אביב.
מגל כתב בטוויטר כך על החלטת עיריית תל אביב ויצא למתקפה חריפה: "עיריית תל אביב סירבה לבקשת בית הכנסת אהבת אחים בשכונת בבלי לערוך את תפילת נעילה של יום הכיפורים בפארק הירקון בהפרדה מגדרית כפי שהתקיימה בעבר. ועד בית הכנסת החליט לערוך את התפילה בבית הכנסת כדי להימנע מעימותים...".
 
בסרטון שכלל את תקיפתו של הרב לוינשטיין על ידי מפגינים, כתב מגל כך: "הטירוף "הליברלי" הערב בתל אביב אביעד נחשוני, שליווה את הרב יגאל לוינשטיין להרצאה בישיבת "ראש יהודי": "עשרות מפגינים ניסו לתקוף אותנו פיזית, במקלות וגם בידיים. אם השוטרים לא היו מגינים על הרב בגופם זה היה נגמר רע מאוד". אם המשטרה לא תתחיל לעשות פה סדר מול המטורפים האלימים האלה כמו בארצות הברית, נגמור פה כמו בסוריה". 
 
בנוסף, מגל העלה גם תמונה של אחד המפגינים אמש בתל אביב אוחז שלט גדול שעליו כתוב 'מדינה יהודית דמוקרטית', עם איקס אדום גדול על המילה 'יהודית', כאשר על כך כתב מגל: "ברוח מגילת העצמאות על פי חזון הנביאים. מה השלב הבא? שריפת בתי כנסת בתל אביב? הם ליברלים תוך כדי איסור תפילה בהפרדה לדתיים, הם דמוקרטים תוך כדי צמצום כוחו של הפרלמנט, הם בעד חופש ביטוי תוך כדי קריאה לסגור את ערוץ 14, הם בעד חופש תנועה תוך כדי התנפלות על רבנים מהציונות הדתית ברחוב, הם נלחמים באנטישמיות תוך כדי כינוי הימין "נאצים" והחרדים "סרטן". אני מבין שרון חולדאי לא מרגיש צורך לגנות את גילויי האלימות כלפי חובשי כיפה בעיר שלו. איפה היועמשית? איפה פרקליט המדינה? איפה מנהיגי השמאל? איפה תקשורת השמאל? איפה ערוצי התבהלה? איפה כל יפי הנפש? איפה מזועזעי האלימות במרחב הציבורי? אולי הם לא שמעו על האירוע". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ככה נראית מדינת יהודים?
    מתביישת 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכולה להבין את זה. מי שלא מאמין שלא יתפלל ומי שמאמין חשובה לו ההפרדה בהתאם לאמונה. למה לעשות דווקא?
    סגור
  • 1.
    נסיון השתלטות
    ברוך 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגיע קבוצת חוליגנים סהרוריים בראשות לוינשטיין. והשתלטה על שטח והחלה בפרובוקציות. טוב שגרשו אותם משם. כמו כלבים מוכי כלבת.
    סגור