תקשורת ומדיה

"זוכה להערכה מקהל הצופים": ההישג אליו הגיע משרד הספורט נחשף

משרד התרבות והספורט בראשות השר מיקי זוהר המוביל בימים אלה קמפיין הסברה נרחב שנועד להגביר את השיח סביב האלימות בספורט זכה במקום השני בפרסומת השבוע של "קקטוס הזהב"
מערכת ice |  1
מיקי זוהר (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)

הישג הסברתי מכובד למשרד התרבות והספורט: קמפיין ההסברה שמוביל המשרד בהובלת שר התרבות והספורט מיקי זוהר, זכה במקום השני בפרסומת השבוע של "קקטוס הזהב". הקמפיין המופיע תחת הסלוגן "האלימות הורסת לנו את המשחק" זכה לתגובות חיוביות מצד הקהל וגם מצד מנהלי שיווק, מה שהוביל לזכייתו במקום השני בפרסומת השבוע של "קקטוס הזהב" המציג את דירוג הפרסומות האהובות והאפקטיביות של השבוע, ע"י 50% מהקולות של הקהל ו50% מקולות מנהלי השיווק.

בקמפיין מופיע ילד קטן, שהולך לצפות במשחק כדורגל עם אביו. החיוך שמרוח על פניו מתחלף עד מהרה בדמעות ופחד, בשל האלימות הקשה אליה הוא נחשף. הקמפיין מציג את ההשלכות ההרסניות של אלימות בספורט על הילדים, המשפחות והחברה כולה.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר מסר: "אנו פועלים רבות למיגור האלימות במגרשי הספורט, הקמפיין שיוצא כנגד האלימות, מזכיר לכולנו מהו הרצון שלנו לראות במגרשים כצופים וכאוהבי ספורט. אני שמח כי הקמפיין הטלוויזיוני שאנו מובילים זוכה להערכה מקהל הצופים וכן ממומחי השיווק ומתמקם במקום השני של תחרות "קקטוס הזהב"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי הכתב ?? מה מקשקשים ,מזכיר את השר כהן
    חוחי 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור השקיעה בכל הספורט פחות מדירה בכפר בדואי !! מפתח שיטת כח כסף כבוד ,השכלה שלילדים בכפר בדואי בצד של סיני, ( ( המסלול המזורז ובתשלום של אנשי הליכוד באוניברסיטה הדתית לא נחשב), לכן קצת כבוד לעם ישראל וכבוד עצמי לכם ,על תבזבזו מילים עליו!!!
    סגור