תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג בהלם: מה קרה לה באוטובוס באילת?

פאולה רוזנברג הגיבה לסערות הדרת הנשים: "אולי די כבר עם הסיפורים שלכם על כך שאתם מכירים אדם חרדי שלא יורק, לא מקלל נשים, לא צועק עליהם 'שיקסע פרוצה' ואפילו 'מסכים' שהן ייסעו איתו באוטובוס, כל גבר שלא יירק על נערה בגופיה ייחשב גיבור ישראל. עדכון בשידור חי מהאוטובוס באילת: הנהג הרשה לי לשבת בספסל הקדמי עם גופיה!!!"
תום נחום | 
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג העלתה סדרת סטוריז לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "מעדכנת שאני בדיוק נוחתת באילת, טיסה מלאה עד אפס מקום, ויש כאן כמה חרדים שישבו בינינו כאחד האדם!! זו הייתה סאטירה קלה כדי להעביר מסר: אולי די כבר עם הסיפורים שלכם על כך שאתם מכירים אדם חרדי שלא יורק, לא מקלל נשים, לא צועק עליהם 'שיקסע פרוצה' ואפילו 'מסכים' שהן יסעו איתו באוטובוס".
עוד כתבה: "לא צריך תואר בפסיכולוגיה כדי להבין שאם נמחא כפיים למי שמתנהג באופן אנושי ומובן מאליו, ישתנו המוסכמות החברתיות וזה כבר לא ייהפך רגיל אלא 'התחשבות'. כל גבר שלא יירק על נערה בגופיה ייחשב גיבור ישראל. לכבד את הבחירות של האחרת זו לא התחשבות מיוחדת, זה תנאי הסף כדי להיות חלק מהחברה האנושית. עדכון בשידור חי מהאוטובוס: הנהג הרשה לי לשבת בספסל הקדמי עם גופיה!!! והרי מבחן קצר, מה מגיע לו לדעתכם?". כאשר בסקר שצירפה הופיעו האופציות 'פרס ישראל!', 'הדלקת משואה ביום העצמאות', 'לא מגיע לו כלום, זו התנהגות רגילה' ו'אני רוצה לראות מה אחרים ענו'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה