תקשורת ומדיה

יוסי כהן פונה נגד נתניהו? הקריאה של ראש המוסד לשעבר

מקורבו של נתניהו קורא לעצור את החקיקה ולהגיע להסכמות. עוד כותב הבוקר ראש המוסד לשעבר: "אני קורא לכל המשרתים את מדינת ישראל לשמור את המחלוקות מחוץ לגבולות צה"ל וארגוני הביטחון"
מערכת ice |  4
יוסי כהן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, שנחשב מקורב לרה"מ נתניהו, קורא הבוקר (ראשון) בטור מיוחד ב'ידיעות אחרונות', לעצור את החקיקה בכנסת במטרה לחזור לשולחן המשא ומתן. 
"לאורך השנים ידענו מחלוקות... אך בשני דברים לא נגענו והשארנו אותם מחוץ למחלוקת: ביטחונה של מדינת ישראל ואחדות העם על כל גווניו". כתב כהן, שכיהן כראש המוסד תחת נתניהו וגם כראש המל"ל, כאשר שררו בין השניים יחסים חמים, עד שהיו כאלו שהכתירו אותו כיורש אפשרי שלו. 


מתוך עיתון "ידיעות אחרונות"
כהן, כאמור, קרא לעצור את החקיקה במטרה לחזור להידברות: "אני קורא בזאת לעצירת מהלכי החקיקה ולהגעה באופן מיידי ודחוף להידברות בין הקבוצות השונות, המייצגות דעות שונות, במטרה להגיע לקונצנזוס לאומי".
כהן שם את הדגש על האיום האיראני וכותב כי השסע החברתי-פוליטי הנוכחי מסכן את חוסנה הביטחוני של המדינה. כהן קורא להשאיר את המחלוקת מחוץ לצה"ל ולמערכת הביטחון. "כמפקד במערכת הביטחון לאורך שנים, אני קורא לכל המשרתים את מדינת ישראל... לשמור את המחלוקות מחוץ לגבולות צה"ל וארגוני הביטחון באופן נחרץ. בשעה זו שבה האיום האיראני מרחף מעל ראשינו במספר חזיתות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יוסי וביבי
    לא תנאף 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובבי נשים נשואות
    סגור
  • 3.
    שמיר קרא לנתניהו מלאך חבלה
    רחל 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ועוד אמר: "אצל נתניהו אין שום דבר שהוא מעל לאינטרס האישי שלו, כולל ארץ ישראל" - רה"מ לשעבר, יצחק שמיר ז"ל, מדבר אלינו *מהקבר*. קטע מראיון של שמיר עם נחמן שי ב-"מה בוער", גלי צה"ל, משנת 1999, שנים אחרי פרישתו...
    סגור
  • 2.
    כפוי טובה
    ענת עזרא 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תתבייש,, הרים אותך , וכיבדהאותך. אבל מצד שני, אני שמחה שפתח את הפה , עכשיו אנחנו יודעים מי אתה. ואתה, לא תמשיך איתנו, לא רוצים אותך.
    סגור
  • 1.
    הצלחת השמאל לאיים על קיום המדינה נושא פירות. (ל"ת)
    שמאל,בלי חשבון לעם! 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור