תקשורת ומדיה

אופירה אסייג זועמת: "אני בהלם, נותן לכולנו להישרף"

אופירה אסייג יצאה במונולוג אישי זועם נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתוכניתה ב-102FM: "אחד הימים היותר קשים שהיו לי כאזרחית במדינת ישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו צריך להתבייש, הוא שותק ונותן לכולנו להישרף, לקבל מכות, לצאת להפגנות ולעם הזה להיקרע לחצי, לגזרים, לפירורים, וככה נראית מדינת ישראל, בושה וחרפה"
מערכת ice |  16
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)

הרבה יותר קל להתרגז מול מסך הטלוויזיה. מגישת קשת 12 ורדיו 102FM אשת התקשורת אופירה אסייג שידועה בעמדותיה הקיצוניות נגד הרפורמה המשפטית צפתה מהסלון הממוזג בביתה בהפגנות אמש (שלישי) וטענה כי היא מעריצה את המפגינים, מעודדת אותם ותומכת בהם אך לא יוצאת להפגין. בהמשך, גם יצאה במונולוג אישי חוצב להבות בפתיחת שידור 'תוכנית הספורט של ישראל' ברדיו 102FM.

אסייג אמרה כך: "אני רוצה לומר שזה אחד הימים היותר קשים שהיו לי כאזרחית במדינת ישראל לראות משעות הבוקר את המפגינים יוצאים מ-5:00 לפנות בוקר, מרימים אוהלים בצמתים, מפגינים למען הדמוקרטיה, עוזבים את הבית, את האישה, את העבודה, את החופש הגדול ואת החיים כבר חצי שנה כדי להפגין למען הדמוקרטיה הישראלית. אם ישאלו את אותם מפגינים ומפגינות מדהימים, איפה הם היו בחורף, אביב, קיץ 2023, הם יגידו ברחובות, נלחמנו למען הדמוקרטיה ונגד הדיקטטורה בהפיכה המשטרית, וגם בהפגנה בנתב"ג על המכות שחטפו אנשים, נשים, מבוגרים, ילדים, ראש הממשלה בנימין נתניהו צריך להתבייש, הוא צריך להרים את הראש מהשולחן של שר המשפטים יריב לוין ולהגיד 'עד כאן, אני לא אתן למדינה הזאת להישרף לגמרי, אתה לא תהרוס את המדינה, לא אתה ולא החלומות שלך על הפיכה משטרית', אבל במקום לעשות את זה הוא שותק ונותן לכולנו להישרף, לקבל מכות, לצאת להפגנות ולעם הזה להיקרע לחצי, לגזרים, לפירורים, וככה נראית מדינת ישראל, בושה וחרפה, אחד הימים היותר קשים ויותר עצובים, זה מה שיש לי להגיד על ראש הממשלה. אני חשבתי שמנהיג אמור לאחד, שמנהיג אמור לחבק ולהכיל ולפתור בעיות". 
"וואלה? אני חושבת שאבן שושן צריך לפתוח מחדש את המילון באות מ' במילה מנהיג ולהגדיר אותה מחדש, כי זה לא מה שכתוב עד היום, בושה וחרפה מה שעובר על עם ישראל בימים האלה. גם על השוטרים, אלה שמרביצים ואלה שלא מרביצים ונאלצים גם לעמוד שם, גם ליבי איתם, גם הם מסכנים, גם להם קשה מאוד. הדיווחים על דוחק קיצוני בנתב"ג גם מוגדרים כ'מירון 2', יש שם דוחק קשה וחוסר אוויר, לחות ודביקות, תנו לאנשים אוויר, אני בהלם. מפעילים כוח אדיר נגד המפגינים, שמה הם רוצים? מה משעמם להם? הם באו להפריע למישהו? הם לא רצו להעביר את החופש הגדול עם הילדים, עם החברים שלהם, עם עצמם? הם באים להילחם למען המדינה שלנו, בושה וחרפה".
בסטורי באינסטגרם שלה היא כתבה: "עצוב", "עם ישראל חי", היא שיתפה תמונה של מפגין מדמם מעינו: "למה? למה? הלב נקרע", בסטורי אחר כתבה נגד ראש הממשלה: "ביבי! איפה אתה? אתה ראש הממשלה, תחזיר לנו את החיים!!! לא אכפת לך?  למה? נהרסה לנו המדינה".
 


עוד קודם. בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה פרסמה אשת התקשורת: "מעריצה את המפגינות והמפגינים שעוזבים את הבית, את העבודה, את המשפחה, את החופש הגדול ואת החיים כבר חצי שנה!!! למען הדמוקרטיה".

דעותיה והתנגדותה של אסייג נגד הרפורמה ונגד ממשלת נתניהו ידועה, מאז שעות הבוקר המוקדמות אלפי מפגינים מוחים נגד קידום חוק ביטול עילת הסבירות שעבר הלילה בכנסת בקריאה ראשונה וחוסמים עשרות כבישים ברחבי הארץ, זמן קצר לאחר מכן נפתחו חלק מהכבישים, 24 מפגינים נעצרו עד כה וההערכה שהמחאה תחריף בשעות הצהריים וקיים חשש משיבושים נרחבים בנמל התעופה בן גוריון שיגרום לשיבושים בטיסות.
 

עשרות פונו הבוקר מאולם מקבלי הפנים בנמל התעופה בן גוריון על ידי המשטרה שהדגישה כי " לא תותר מחאה בתוך הטרמינלים ויש לממש את זכות המחאה במקומות שהוקצו לכך מטעם רשות שדות התעופה"

תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    אופירה
    שרה 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסלון בייתה הממוזג כמה קלה היד על המקלדת . למה לא יצאת להפגין?
    סגור
  • 15.
    מבולבלת
    אלי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש שמאלנים שטופי מוח שמנסים להוביל את המדינה לכאוס בלי שום סיבה מוצדקת קשה להם שיש ממשלת ימין ויש בה אנשים דתיים וערכיים שזה נוגד את האג'נדה שלהם. ואת שומעת רק את השנאה והרפש וחושבת שהמדינה זה כל מה שאת חושבת שהוא נכון כי את חיה בביצה הזו ויש אינטרסים. אז אופירע יש צד שבחר בביבי והוא רוצה רפורמה במערכת המשפט. הבנת? אין שום כאוס פשוט מהנדסים אותו ויוצרים אותו. רצו לשבת ולדון וישבו. קיבלו יו"ר וועדה לבחירת שופטים. קיבלו אוזן קשבת אבל הם רוצים אנרכיה להפיל את הממשלה כל הרפורמה והסעיפים שלה זה רק תירוץ ליצור כאוס. אם תרד הרפורמה יגידו הוא מושחת ואם יסגר המשפט יגידו דיקטטורה. תמיד יחפשו את הלא טוב בצד הימני ויעצימו אותו. הם למדו מאויבנו מהי התנגדות. אנחנו יודעים מהי אהבת הארץ ערכים אהבת חינם שמחת החיים וקדושתם יש בנינו פערים, והכל זאת פיקציה של שנאת היהדות. אנחנו לא חשוכים אנחנו שומרים על הערכים הקדושים שלנו שלא יכחדו לעולם חלילה כי כמו שאת רואה יש אנשים שרוצים להחריבה
    סגור
  • 14.
    שחיתות
    סוואמי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נרקסיסט שנשלט ע"י הפסיכופטית, ילד הזוי, עם חבורת הזויים מבית מדרשו של הרב כהנא הגזען, השתלטו על המדינה, בתמיכה של בבונים ששטפו להם את המח, לאט לאט הם מבינים שעובדים עליהם, השינוי יבוא, אך הנזק יהיה גדול.
    סגור
  • 13.
    את מדברת מהבית שלך....
    חסר 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תלכי להפגין עם החברים שלך ואל תשבי בסלון עם מזגן ותדברי את לא מנהלת את המדינה תשתי מים יותר טוב לך אין לך כלום בראש רק את רוצה להיות המרכז הבמה את מגעילה אותי רק מדברת לכי להפגין זה המקום שלך ........
    סגור
  • 12.
    שימי לב שהפרצוף שלך לא ינזל מהמתיחות שעשית
    פטריוט 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את בושה תלקקי לאדוני הארץ ושימי עליך את תחפושת השפחה אולי יתנו לך ליגיטמציה
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    נתניהו
    רון 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אופירה יקרה התבלבלתי קצת כל מה שאמרת אני מבין שהתכוונת למנהיגי השמאל מחרחרי השינאה והפילוג מוכנים לשרוף כל חלקה טובה במדינה ולא הימין ולא נתניהו ידם במעל הזה נכון שיתבישו להם
    סגור
  • 10.
    ובמושב לצים לא ישב
    יהודי 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אופירה את מקרה אבוד בור ועם הארץ לא מבינה כלום בחיים שלך לצערי אין תקנה כל עוד לא תלמדי מחכמי תורה את אבודה
    סגור
  • 9.
    עדיף שתכעסי על לפיד גנץ ליברמן סער ...למה נתניהו
    יקי 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם קרובים אליך מהאופוזיציה שלא מכבדים את בחירת העם תכעסי עליהם דברי איתם רפורמה זה רק סיבה להפקרות
    סגור
  • 8.
    אופירע
    עידו 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אישה זולה, עילגת וזנותית שאיכשהו הגיעה לפריים טיים, מנסה לשמר על מקומה ולכנות כותרות. אני בספק אם היא יודעת מהי עילת הסבירות.
    סגור
  • 7.
    ולצד השני אין לך טענות
    דליה 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקואליציה שלא פחות אשמה וממנת את כל ההפגנות האלה אין לך טענות הנה לך שאלה זה סביר ששדה התעופה היחיד שלנו משותק סביר בעיניך אז צריך לתקן את הרפורמה יש מה לתקן .וצריך אני מתפלא עליך שאת לא רואה זאת אלא אם כן את מאוד שומרת על הפרנסה שלך ומפחדת לאמור אמת אחרת.
    סגור
  • 6.
    חתיכת כלבה מסיטה שכמותך.בהמה
    אזרח 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תראו מי מדברת...המסיטה הגדולה ..התבלבלת...היו בחירות והפסדתם...מה חשבת?????
    סגור
  • 5.
    כוכבת הכלום ושום דבר מעזה לדבר על כוכב המילניום
    רובי 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי את חתיכת כלום ושום דבר שתדברי על נתניהו כאילו שהוא חבר שלך את לא מגיעה לקצה הציפורן הקטנה שלו כולך רוח וצלצולים ריקנית צעקנית ועפה על עצמך מוטב תתעסקי ותטפלי בנפשך הפגועה ולא רק בעוד מכון יופי
    סגור
  • 4.
    כל מילה בסלע זה לא מנהיג זו התנהגות סמרטוטית
    Hr 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התנהגות של איש חלש שלא רוצה לא יכול לט מסוגל לעמווד נגד לוין ןלבורתו
    סגור
  • 3.
    אופיר,מה מתפלאה?המורשעת אמרה שתישרף
    המדינה 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משפחה zבל כזאת נפחה במחוזותינו והדביקה בצרעת עלובים מחפשי משרה ורעה,בצע כסף. לא לעולם חוסן, לא לעולם חוסן .
    סגור
  • 2.
    אופירה אסייג
    דוד 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אשה פרימיטיבית חסרת השכלה, אוהבת פרסום, מתנשאת וחסרת תוכן.
    סגור
  • 1.
    שלום לתמימות...
    אילן 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אופירה יקרה, לא הבנתי.. הוא צריך להגיד ללוין ורוטמן? הרי זה הוא שאומר להם מה לעשות... זו לא הברקה שלהם, הנאשם שורף את המדינה ושני הסתומים האלה עוד לא קולטים שהוא משתמש בהם... ןכמובן בסוף יזרוק אותם
    סגור