תקשורת ומדיה

אבו שחאדה חטף מאושיית הרשת: "עמוק בפח הזבל"

אושיית הרשת שוב טמן מארב לנציגים הערביים שבחרו להתעלם מנוכחותו אלא שחדאד לא הרפה מבן שיחו והטיח בפניו: "אני כאן בשביל להישאר ואני כאן בשביל לדאוג שאתה לא תישאר"
דוד זולדן | 
יוסף חדאד, סמי אבו שחאדה (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
עימות סוער בחדשות 12 בין הפעיל החברתי יוסף חדאד, ליו"ר מפלגת בל"ד סמי אבו שחאדה. חדאד שהשמיע מסרים של פיוס ואמר בין השאר כי אין ברירה וצריך לחיות כאן ביחד יהודים וערבים אלא ששחאדה לא ראה בה קריאת קודש וכאשר התבקש להשיב לו אמר בזלזול כי: "אני לא משיב לו כי מבחינתי הוא לא קיים".
חדאד לא הרפה והבהיר לאיש שיחו: "תפסיק להתעלם. אני פה ואני קיים. אני כאן בשביל להישאר ואני כאן בשביל לדאוג שאתה לא תישאר. סמי אבו שחאדה כבר עמוק בפח הזבל של ההיסטוריה- ואני כאן בכל הכוח".
לפני חודש נרשם עימות קשה וחריג במיוחד התרחש במהלך דיון בחדשות 13, על רקע חיסל בכירי הג'יהאד האיסלאמי בעזה ופתיחת מבצע "מגן חץ", בין האורחים באולפן - יוסף חדאד, מנכ"ל עמותת "ביחד - ערבים זה לזה", לבין יריב אופנהיימר, חבר בארגון "שלום עכשיו".
חדאד אמר: "אני רוצה להתייחס לחיסולים הממוקדים של צה"ל לזה אני קורא - סוף סוף לדבר בשפה הערבית. אבל, ויש פה אבל גדול - אותם שלושה בכירים מהר מאוד יוחלפו. הדרך היחידה לחזק את ההרתעה של ישראל ולהראות שצה"ל מוכן לכל מצב, היא שבשנייה שמחליפים אותם, צה"ל צריך להראות להם שהם יודעים גם אליהם לדבר בשפה הערבית. ואם לא נעשה את זה זה ימשיך לקרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה