תקשורת ומדיה

דרמה ב"אח הגדול": מדוע כל עובדי ההפקה עברו פוליגרף?

רגע לפני עלייתה לאוויר של העונה החדשה של "האח הגדול", נודע כי בעקבות חששות מהדלפות, כל עובדי ההפקה של התוכנית יעברו בדיקת פוליגרף
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
העונה האחרונה של "האח הגדול" הייתה אחת מהשנויות במחלוקת והנצפות ביותר מאז הגיע הפורמט האהוב לישראל, ולאחרונה מעריצי התוכנית קיבלו בשורה ענקית אחרי שהפרומו לעונה החדשה יצא לאוויר העולם ובו נחשף תאריך פרק הבכורה.
הפרומו שודר לראשונה במהלך התוכנית "הצינור", שעלתה לאחרונה לאוויר במשבצת השידור החדשה שלה בשעה 19:00. בפרומו מוצגות ההכנות של משפחות ישראליות שונות, שמתכוננות כל אחת בדרכה לשידור התוכנית, ומתרכזות בשעה הייעודית בסלון הבית כדי לצפות בחזרתו של "האח הגדול" למסך. עוד התברר כמובן כי תאריך החזרה של העונה החדשה הוא ב-30.5, יום שלישי.
כתב התרבות של YNET, רן בוקר, דיווח היום (חמישי) כי בעקבות חשש ממשי מהדלפות של עובדי ההפקה ב"אח הגדול", רגע לפני פתיחת העונה, עובדי ההפקה יעברו בדיקת פוליגרף.
כזכור, מי שזכתה בעונה האחרונה של הסדרה הייתה טליה עובדיה, שזכתה במיליון השקלים. אחרי בדיקה שערכנו מצאנו בכמה כסף באמת זכתה טליה עובדיה. על פי בדיקה בחשבון המחשב את שיעור המס עבור סכום של מיליון שקל, גובה המס עומד על 360,103 שקל עם 36% מס לתשלום, מה שמשאיר 639,987 שקל בידיה של המנצחת של העונה, שגם הבטיחה כי היא תתרום מעשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה