תקשורת ומדיה

עינב בובליל חוזרת למסך: תיכנס שוב לבית "האח הגדול"?

עינב בובליל תחזור לעונת ה-VIP של תוכנית האוכל "אוטו אוכל" עם אמה, ורד בובליל. את התוכנית החדשה ינחו השף אסף גרניט ורותי רוסו
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום אינסטגרם/ עינב בובליל)
על פי פרסום של אתר "TMI", עינב בובליל צפויה לחזור למסך בקרוב. כוכבת "האח גדול" צפויה לככב עם אמה, ורד בובליל, בתוכנית האוכל החדשה של רשת, "אוטו אוכל". כזכור, אסף גרניט ינחה את העונה החדשה של תוכנית האוכל לצד רותי רוסו.
"אוטו אוכל" הינה סדרת בת של "משחקי השף" שגם שודרה ברשת. אוטו אוכל הספיקה להיות על המסך שלנו כבר כמה עונות, אך כעת ברשת מעוניינים לחדש בעזרת עונת VIP עם זוגות מפורסמים שכולנו מכירים.
כידוע, בובליל השתתפה בכמה וכמה תוכניות ריאלטי מאז שיצאה מבית "האח הגדול" (בעונה הראשונה שלו בישראל) במקום הרביעי. בובליל גם הספיקה להשתתף בפרק של "אמא מחליפה". בובליל התחלפה עם אמא אחרת, טל גלבוע, ובמשך שבוע גרה אצלה בבית והייתה חלק מהיום יום של משפחת גלבוע.
רק לפני חודש בובליל ביצעה חופה נוספת עם בן זוגה, יוסי. בפוסט מרגש שכתבה באינסטגרם לרגל האירוע היא כתבה: "חוגגים 14 שנות נישואין, ביקשתי (או יותר נכון הכרחתי) את אלי שנעשה שחזור של המפגש שלנו עם אותו השיר בדיוק כמו לפני 14 שנים כמו שנשבענו אמונים זה לזו, רק עם תוספת חמשת האוצרות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה