תקשורת ומדיה

דרמה בחדשות 12: צפו בעימות של בועז ביסמוט עם עיתונאי מעזה

במהלך שידור חי בחדשות 12, בועז ביסמוט, ח"כ בליכוד, התעמת עם עיתונאי מעזה: "לא אכפת לך להקריב את הילד שלך כדי לפגוע בילד שלי. פה אין דבר כזה, מעבר לזה, בצד השני של הגבול כאשר יש לנו הרוגה אחת בפיגוע, מדינה שלמה באבל וכבר בתהיות, כי אנחנו מקדשים חיי אדם, זה כל ההבדל ביננו לבין עזה". צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
בועז ביסמוט בפאנל אולפן שישי (צילום קשת 12)
אמש (שבת) בשעה 22:00 נכנסה לתוקפה הפסקת האש בין ישראל לג'יהאד האסלאמי על רקע מבצע "מגן וחץ", אף שגם לאחר השעה שנקבעה, כמדי מבצע, הג'יהאד עוד המשיך לירות לישראל. במשך הלילה נמשך השקט המתוח ונכון לרגע זה הפסקת האש אכן בתוקפה, לאחר חמישה ימים של לחימה.
במהלך שידור חי בחדשות 12, בועז ביסמוט, עורך "ישראל היום" לשעבר וכיום ח"כ בליכוד, התארח באולפן והתעמת עם עיתונאי פלסטיני מעזה שעלה גם הוא לשידור. ביסמוט תקף: "ההקבלה שעושה פה העיתונאי הפלסטיני לא מתקבלת על הדעת. כי אצלנו הטילים שלנו מחפשים מרצחים, והטילים שלהם מחפשים את כולנו - זה אחד".
ביסמוט המשיך: "שתיים, להזכיר לו שתושבי עזה מצביעים לחמאס בבחירות, ואם מחר יהיו בחירות ביהודה ושומרון, לא צריך להיות נביא כדי לדעת שחמאס ינצח. אז עם כל הכבוד אי אפשר להשוות. ודבר נוסף, טרמינולוגיה - אין בלגן בעזה או בג'נין, יש טרור בעזה ובג'נין ולכן גם אנחנו פועלים כדי להגן על הילדים שלנו. זה הכול".
"כאשר בצד השני לא אכפת לך להקריב את הילד שלך כדי לפגוע בילד שלי. פה אין דבר כזה, מעבר לזה, בצד השני של הגבול כאשר יש לנו הרוגה אחת בפיגוע, מדינה שלמה באבל וכבר בתהיות, כי אנחנו מקדשים חיי אדם, זה כל ההבדל ביננו לבין עזה", סיכם ביסמוט.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביסומאט
    יאיר 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביסומט מדבר אל הקירות.
    סגור
  • 1.
    תותח ביסמוט כל הכבוד (ל"ת)
    יצחק שליו 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור