תקשורת ומדיה

הלם בפגוש את העיתונות: עמית סגל ובן כספית משפחה?

במהלך תוכניתם, חשף סגל רישום של עץ משפחה והציג למגיש שלצדו תמונה עתיקה, הקושרת את הסבא-רבא של כספית לדודתו שלו והשניים גילו כי הם קרובי משפחה, אולי יותר נכון רחוקי משפחה, אבל שיש קשר מפתיע: "משפחה לא בוחרים"
מערכת ice |  6
בן כספית, עמית סגל (צילום מתוך אתר 103FM, פלאש 90/ יונתן סינדל)
את זה, אף אחד לעולם לא היה רואה מגיע. בתוכנית "פגוש את העיתונות" הערב (שבת) בקשת 12, קרה רגע אחד בלתי נשכח, גילו המגישים בן כספית ועמית סגל כי יש להם קשר משפחתי מפתיע שהם בכלל לא היו מודעים לו.
במהלך תוכניתם, חשף סגל רישום של עץ משפחה והציג למגיש שלצדו תמונה עתיקה, הקושרת את הסבא-רבא של כספית לדודתו שלו והשניים גילו כי הם קרובי משפחה, אולי יותר נכון רחוקי משפחה, אבל שיש קשר מפתיע.
 
סגל אמר: "זה מסביר כמה דברים. הסבא- רבא המשותף נראה כמו תומך ברפורמה המשפטית", צחקו השניים. "אמא שלי הייתה אומרת 'משפחה לא בוחרים'", אמר כספית המופתע מצדו. 

לפני כן הסביר סגל: "חידה שתטלטל את עולם הטלוויזיה הישראלית, האיש הזה מוכר לך? הרב הזה הוא הסבא רבא שלך, עכשיו קיבלתי בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית שהוא מזעזע וכנראה שהוא מסבך אותך, זה אומר שאנחנו משפחה בן, מה שמסביר כמה דברים". כספית אמר: "אמרו לי שיש לנו כמה מתנחלים במשפחה, תן לי להתאושש מזה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ה ירחם
    יהודי 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגל אני במקומך הייתי מתאבד אם חבר משפחה כזה לא צריך שונאים
    סגור
  • 5.
    מלחמה ריבית הדולר עולה נדל"ן ישראלי ושקל ישראלי יקרסו
    זולינס רון 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה לנו
    סגור
  • 4.
    מה פיטום
    Wilson 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא יכול להיות! זה פייק ניוז! המתנחלים הם חי זרים שהגיעו מכוכב אחר! כוכב הטורה! לא היורה!! מי אין לו מתנחלים בתוך המשפחה!? זו צריכה להיות גאוות יחידה ! הם משכילים, עובדים קשה , חינוך מעולה אא! משרתים את העם באמונה! לא יורדים כשקשה להם! אין סמים, זנות או עבריינות ! ההיטקיסטים צריכים לחבק אותם כל יום! הם החלוצים של המאה עשרים ואחת ! יותר איכותיים מלוגמי הקפוצינו ברוטשילד ושיינקין!! כספית הגיע זמן שתלמד אלדד יניב ותפסיקי להיות מלשין משטרתי נמוך
    סגור
  • 3.
    סקופ- סוד כמוס בהחלט.
    אוראל 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אילן היוחסין- מסתבר שזה לא נגמר כאן.. לבן ולביבי( ולסגל) יש סבתא ראבק זפטה משותפת.. מה
    סגור
  • 2.
    מה שמסביר שבסופו של יום כל עם ישראל אחים (ל"ת)
    גבריאל 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    סימליות
    עיני נץ 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במציאת הקשר המשפחתי הזה טמונה סימליות. הרבה קרובי משפחה נחלקים אל שני צידי המפה הפוליטית. כדאי שלא נידרדר לממש אלימות, אליה מוביל שר המשפטים בכל כוחו.
    סגור