תקשורת ומדיה

איזי שרצקי פותח: כך אייל ברקוביץ' התערב במינוי אחיו למאמן

איזי שרצקי, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל קריית שמונה, פתח הכל אחרי הפיטורים של ניר ברקוביץ' מהקבוצה, וההתערבות של אחיו אייל: "הלכתי להיפגש עם אייל פגישה שגרתית, ואז אייל אמר לי "אם תיתן לניר ברקוביץ' חוזה מובטח בעונה הבאה בליגה הלאומית, הנכד ישחק בכל משחק"
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ' (צילום מסך: קשת 12)
איזי שרצקי, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל קריית שמונה וחברת "איתוראן", ידוע כאחד שהאצבע שלו על ההדק קלה במיוחד בכל הנוגע לפיטורים של מאמנים. מי שחווה את זה השנה הוא ניר ברקוביץ', אחיו של אייל ברקוביץ', שפוטר מהקבוצה.
בראיון לערוץ הספורט, מספר שרצקי: "אם הייתי רוצה שאריאל שרצקי ישחק, הייתי אומר לניר ברקוביץ' שיש לו חוזה לעונה הבאה ואז הוא היה משחק בוודאות. ניר רצה חוזה לעונה הבאה והבטח שבכל מקרה הוא נשאר, גם אם יורדים ליגה".
"אייל ברקוביץ' ישב איתי ואמר לי שהוא וניר מאמינים גדולים באריאל שרצקי", בעלי ק"ש המשיך, "ניר התחיל לעבוד ואז אריאל לא שיחק. הלכתי להיפגש עם אייל פגישה שגרתית, ואז אייל אמר לי "אם תיתן לניר ברקוביץ' חוזה מובטח בעונה הבאה בליגה הלאומית, הנכד ישחק בכל משחק".
"אני לא התערבתי בשום שלב ולא דרשתי שהוא ישחק, נתתי לו להחליט". בסופו של דבר כאמור, ברקוביץ' נשאר ללא עבודה אחרי שפוטר, זאת למרות שהחליט לעזוב באמצע העונה את סקציה נס ציונה, עמה העפיל לליגת העל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רעיון מנצח
    מייק1 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזי היקר,עזוב הכל ותתחיל לאמן.גם תחסוך כסף גם הנכד שלך ישחק וגם הקבוצה תזכה להצלחה.
    סגור