תקשורת ומדיה

ינון מגל חושף: "מפחד להגיד שמצביע לליכוד, פוגע בפרנסה"

ינון מגל חשף לכאורה שני סיפורים של אנשים שטוענים כי הם מפחדים להגיד שהם מצביעים ליכוד, רק כדי שזה לא יפגע להם בפרנסה: "נהג מונית שמפחד להגיד את זה בת"א כי זה פוגע לו בפרנסה"
מערכת ice |  4
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
ינון מגל, איש התקשורת ומגיש התוכנית הפטריוטים בערוץ 14, העלתה אתמול (חמישי) סדרה של ציוצים לחשבון הטוויטר שלו, בהם חשף לכאורה מספר סיפורים של אנשים שחוששים שהפרנסה שלהם תיפגע בגלל שהם מצביעי ליכוד וימניים.
בציוץ הראשון שהעלה ינון מגל הוא חשף: "נסעתי עם נהג מונית מקודם חזרה הביתה בתוך תל אביב, והתחלנו לדבר פוליטיקה והוא סיפר שהוא הצביע לגנץ ואני סיפרתי לו שאני הצבעתי לליכוד. רק אחרי שהוא השתכנע שבאמת הצבעתי לליכוד הוא אמר שגם הוא הצביע לליכוד והוא מפחד להגיד את זה בת"א כי זה פוגע לו בפרנסה".
בציוץ נוסף שהעלה מגב הוא שיתף הודעה שקיבל, תחת הכותרת "אנוסים בהייטק": "שלום ינון, שמעתי שאתה מתעסק בכל הנושא של בימים האחרונים החיים שלי פשוט הפכו לסיוט במקום העבודה. אני לא יכול לסבול יותר את ההשפלה בעבודה, את ההתחזות, את המחשבה שכל העבודה שלי מתבזבזת כדי לבנות מערכות שיפעלו האם יש דבר כזה הייטק ציוני אמיתי, אתה מכיר איזה התארגנות בתחום?"
אותו אדם שביקש להישאר בעילום שם הוסיף: "ניסיון מרשים מובטח, מוכן להשקיע המון וגם להתפשר בשכר! רק שזה אנוסים בהייטק. נגדי ביום פקודה. כזה שמקבל אליו ימנים בברכה? אולי יפסק... בבקשה אל תפרסם את שמי אני לא יכול להיפלט מהשוק לפני שיש לי משהו בטוח ביד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שקרן איזה נהג מונית הוא לא ליכוד (ל"ת)
    ברוך 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ינון. מה דעתך על הבנות הנהדרות האלו באולפנה
    גרשון גרשייגץ 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא נרתעו מלהציג את האמת על המזרחיים? נכון שהם נהדרות? איזה אומץ וראיית עולם יש להן, פשוט למחוא להן כפיים. בנות מהימין לתפארת, כל הכבוד להן.
    סגור
  • 2.
    ינון מגל משקר במצוות הבוס (ל"ת)
    אני 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה לעשות
    דידי 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להצביע ליכוד באמת פוגע בפרנסה. של כולנו
    סגור