תקשורת ומדיה

הסלבס מגיבים לפסק הדין של זדורוב: "הלב שלי נשרף"

שעות ספורות עברו מאז הוכרז פסק הדין במשפט החוזר של רומן זדורוב וכעת מיטב הביצה מגיבה ומעודדות את זדורוב מרחוק. בין התומכים: רוסלנה רודינה, עינב בובליל, נטלי דדון, יוצאי ריאליטי ועוד
מערכת ice |  3
רומן זדורוב בריאיון ל"צל של אמת: ההכרעה" (צילום יח"צ HOT8)
הבוקר הוכרז כי בית המשפט בנצרת פסק ברוב של שניים לאחת כי רומן זדורוב זכאי בתיק הרצח של תאיר ראדה, מחמת הספק. הסיפור הכואב והמאבק המשפטי סביבו נמשכים כ-15 שנה ולכן אין זה מפתיע שהציבור בוחר כעת להגיב לאבן הדרך המשמעותית הזו בפרשה.
סלבס רבים בחרו להביע היום את דעתם ברשתות על פסק הדין, כאשר מרבית התגובות מגבות את זדורוב. בין המגיבים הראשונים הייתה רוסלנה רודינה שכתבה כי קראה את הספר של אשתו של זדורוב: "מציעה לכם לקרוא את הספר ולהבין איזה עוול נעשה לאדם הזה... פשוט עצוב שחצי חיים הלכו לאדם סתם כך".
יוצאת הישרדות הטרייה, קייסי זפטה, כתבה: "הגיע הזמן!!!! מרגש כל כך וגם עצוב, חיים שלמים של בן אדם בוזבזו ושום כסף בעולם לא יפצה את זה". נוספים שהגיבו היו אודליה סוויסה, ניקול רזניקוב, ונטלי דדון שכתבה: "כמה שנים לקחו לו מהחיים ואמן אילנה תזכה כבר לנחת ולאמת".
היו סלבס שגם הקדישו לפסק הדין סטורי, בהם עינב בובליל שפרסמה את הידיעה וכתבה: "16 שנים ישב בכלא, הזוי, השנים לא יחזרו אבל לפחות הסוף טוב! והלוואי שימצאו את הרוצח הנתעב!". אילנית לוי כתבה גם היא: "מטורףףףף, וכן אני מהקבוצה שחושבת שהוא זכאי".
מעיין אדם הגיבה גם היא והתייחסה ספציפית לתאיר: "ילדה קטנה נרצחה בתא שירותים בבית הספר שלה ודבר אחד ברור הבוקר: הרוצח מסתובב חופשי ואיש לא יודע מי הוא והוא מחייך לעצמו והלב שלי נשרף. נשרף!". 
לצדן, סלבס נוספים הגיבו בהם ספיר קשתי, נטע ברזני, יוצאת חתונה ממבט ראשון קטיה אברבוך ונוספים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוול בכוונת תחילה!!!
    איל בוריה 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא השופטת ששמה.. שי= מתנה ניסים= כחלק מהשי... תמר= קץ הסבל עם מתיקות התמר... החליטה לראות איך רומן יתמודד בחוץ בלי שקל אחרי שמכרו עבורו הכל כדי למצוא קצת חופש... בושה!!! תזעקו בתל -אביב בושה!!!
    סגור
  • 1.
    פושעים תופרי תיקים בחסות השופטים
    מיקאלה 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחח סלבאס תמשיכו להפגין נגד הרפורמה וללטף את כל מערכות הפשע ותופרי התיקים
    סגור
  • עוול בכוונת תחילה!!!
    איל בוריה 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "בגין אטיקה מיקצועית...!! אף שופט לא הביע בהחלטתו שמחייב בתיק זה וועדת חקירה מקיפה ויסודית על מנת להדיר מהמערכת את אלה שסרחו. כולל נותני ההחלטות בשלום ובמחוזי שהעלימו עין וכיסו את רומן בחול בעודו חי ומפרפר בין ציפורני העוולים.
    סגור