תקשורת ומדיה

גלגלצ תחת מתקפה קשה: "מנצלים את הכוח שלהם"

בגלגלצ עובדים על מופע ענק לרגל 30 חגיגות ה-30 שנה שלהם, אבל מנהלים של זמרים בכירים טוענים כי הם "מנצלים את הכוח שלהם" ומציעים להם הצעות מעליבות: "להציע חמישית מהסכום המקובל זה לא לגיטימי"
מערכת ice | 
אולפן רדיו (צילום iStock)
גלגלצ מציעים 20,000 שקלים בלבד עבור הופעה של 40 דקות עבור חלק מהזמרים הגדולים ביותר בישראל, וכעת, המנהלים שלהם עולים למתקפה חריפה וטוענים כי "הם מנצלים את הכוח שלהם". כך פורסם היום (שלישי) ב"ישראל היום".
בימים אלה עובדים בתחנת הרדיו המושמעת ביותר בישראל על פסטיבל מוזיקה חדש בהפקת בלוסטון ובשיתוף עיריית ראשון לציון. הפסטיבל צפוי להתקיים בחודש מאי הקרוב, ובימים האחרונים נעשו פניות לזמרים הגדולים בישראל עם הצעה להשתתף בו, אבל כאמור, זה ממש לא עובר חלק.
על פי הדיווח, בהפקה כאמור מציעים לשלם עבור ההופעה סכום סמלי של 20,000 שקלים עבור כיסוי הוצאות בלבד. מדובר בסכום נמוך משמעותית להופעה של זמרים, בטח כשמדובר על זמרים מהשורה הראשונה בישראל, שמרוויחים סכומי עתק עבור הופעות.
אחד המנהלים אמר ל"ישראל היום": "בתחנה מודעים לכוח שלה והזמרים לא רוצים לסרב להופעה כדי שזה לא יתנקם בהם בהמשך. אבל להציע חמישית מהסכום המקובל זה לא לגיטימי". מנהלת אחרת הוסיפה: "לא רק שזה לא רווחי, אלא גם הפסד גדול כי מדובר בקהל רוכש כרטיסים שיקבל הופעה בחינם כדי להרים לגלגלצ על חשבוננו".
מגלגלצ נמסר בתגובה: "לרגל חגיגות 30 שנה לגלגלצ, בתחנה עובדים בימים אלו על פסטיבל שמטרתו לחגוג את היצירה הישראלית לקהל במחירים נוחים לכל כיס, עם מחיר זול במיוחד לחיילים. התחנה תמשיך לקדם את היצירה הישראלית על כל גווניה, את האמנים שישתתפו בפסטיבל וגם את אלה שלא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה