תקשורת ומדיה

קובי סוויסה מתפרק: "הפרסום הרס הכל, אני טיפש ושבור אמיתי"

קובי סוויסה חשף בכאב את הפרידה הקשה שעבר, ועל הדרך חשף: האם הוא אמיתי, או שהכל זה דמות אותה הוא משחק?
מערכת ice | 
קובי סוויסה בגולסטאר (צילום צילום מסך יוטיוב)
קובי סוויסה הוא אחד מהאנשים, או הדמויות יותר נכון, השנויים ביותר במחלוקת בישראל. מי שבעבר התחזה לאיציק זוהר וישב על זה בכלא, הפך בשנים האחרונות למותג עם פרסומות, פודקאסטים, ובעיקר הפך לכוכב רשת. אחת השאלות שמעסיקות אנשים בנוגע ל-KS היא האם הוא אמיתי, או שהכל בעצם הצגה אחת גדולה? ובכן, על פי סוויסה זה בהחלט אמיתי.
סוויסה העלה היום (רביעי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא נשבר וטען שמאז הפרסום החיים שלו כבר לא אותו דבר, כאשר צירף לפוסט תמונה עם אשתו וילדיו וכתב: "היה לי משפחה וחיים טובים אבל המותג KS הכל הרס. הפרסום המטורף, הפטמה של חצרוני וכמובן גולסטאר 10".
סוויסה המשיך: "סיגלית אמרה סוויסה האישה והספונסרית של המותג החליטה לעזוב את המותג KS כי היא מחפשת חיים שקטים ואיתי אין שקט כל היום. טלפונים, ובקשות לסרטונים והקדשות ולהסתובב שנייה בחוץ עם הילדה והאישה כבר אי אפשר בלי שיצעקו לך וויש וויש, ומותג ולהצטלם לי עם הפיטמה. האישה הזו סיגלית מיוחדת. עזרה למותג 12 שנה. דאגה להכל. כסף והכל, אפילו קבוצת כדורגל, ואני פשוט טיפש ושבור אמיתי לא דמות באמת שבור".
 

לסיום כתב קובי סוויסה: "רק נשאר להגיד תודה על 12 שנה שדאגה למותג. לא מתאים לה שכל יום אני מצטלם עם שבורה אחרת שמחפשת רק לעשות עליי פרסום. למצוא היום בחורה שבורה לשבור כמוני זה לא פשוט, ואני באמת שבור. אני לא דמות, באמת שבור, אבל מותג על מגה סלב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה