תקשורת ומדיה

העיתונאי החרדי נקלע למארב מתוכנן של כספית ונשאר בחיים

אנשי התקשורת מזועזעים למראה האירועים בחווארה, והעיתונאי ישראל כהן טוען כי את האנרכיה יצרו מפגיני השמאל "המסר שאין דין ואין דיין מחלחל לכולם". כספית וגליקמן תקפו: "או שהשתלטו לו על הנייד או שצריך להודות שמדובר בכסיל"
מערכת ice |  2
ישראל כהן באולפן חדשות ערוץ 20 (צילום מעמוד הפייסבוק של ישראל כהן)
התקשורת סוערת לאחר אירועי הלילה (ראשון) בכפר הערבי חווארה. מתנחלים קיצונים יצאו לפעולת נקמה נרחבת לאחר הפיגוע הקשה אתמול בו נרצחו האחים יניב מהר ברכה. 
"טירוף מוחלט בחווארה". כתב עיתונאי חדשות 12 אוהד חמו. "נקמה עיוורת של פורעים פעילי ימין. אבדן שליטה, הצתה של 15 בתים, עשרות רכבים, הרוג פלסטיני אחד לעכשיו, ייתכן מירי מתנחל. מי שאחראי על תפיסת המחבל אלו צבא ההגנה לישראל והשב״כ. אוי ואבוי אם מדינת ישראל תדמה לאויביה."
 
גם כתב חדשות 13 שיתף תמונות מתוצאות האירועים וכתב, "חווארה, הבוקר. כישלון":
 
העיתונאי החרדי ישראל כהן טען שמי שהפר את האיזון היו קודם כל המפגינים שפרצו את הגדרות וחסמו את איילן וריססו על הכביש כתובות נאצה. "כשצעירי הימין צופים בתקשורת איך מותר לעודד מפגינים להבעיר אש באיילון, לקרוא קריאות ולרסס כתובות של אלימות, לחסום כבישים ולא לחשוש מהמשטרה, והכל בעידוד של הפרשנים והמנהיגים. ברור שהם יפעלו ללא חשבון, המסר שאין דין ואין דיין מחלחל לכולם", כתב כהן.
בן כספית ביקר אותו בחריפות על כך וכתב, "אז הפוגרום בחווארה התרחש, על פי הגאון הנ״ל, בגלל המחאה בשבת באיילון. אז או שהשתלטו לו על הנייד או שצריך להודות שמדובר בכסיל". וגם עיתונאי חדשות 13 אביעד גליקמן הצטרף למתקפה על העיתונאי החרדי: "נתת לו יותר מדי קרדיט. סתם מדובר באדם מאוד טיפש"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מודעות עצמית
    meni 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בן לפני שאתה קורא לאחר כסיל תסתכל במראה ותבין היטב מי הוא הכסיל עיתונאי רדוד
    סגור
  • 1.
    כספית וגליקמן,ממש עתונות לתפארת,שני מסיתים מדופלמים. (ל"ת)
    בושה גדולה 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור