תקשורת ומדיה

איילה חסון מזועזעת: הסרטון האינטימי בו נאלצה לצפות נחשף

אילה חסון שהטילה פצצה בחדשות 13 עם חשיפת הפרשה במרכזה עובד נשיא לשכת עורכי הדין אבי חימי ושערוריית המין בה הוא מעורב: "בעולם שלי נשארו דברים שקוראים להם ערכים - ראש לשכת עורכי הדין צריך להיות מופת", כמו כן הודתה: "בוודאי שראיתי הסרטון"
מערכת ice |  80
אילה חסון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בתכניתה 'אזור בחירה' ששודרה אמש (שני) ב'רשת 13', העיתונאית אילה חסון הטילה פצצה בשידור חי וחשפה טענות קשות נגד אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין, שלכאורה ביצע מעשה מגונה כלפי עורכת דין צעירה בשיחת וידאו. אראל סג"ל ודוד ורטהיים שוחחו ב־103fm עם חסון שהתייחסה לראשונה לריקושטים בעקבות התחקיר.
לאחר שהכחיש את הדברים, חסון אמרה: "זה חלק מהשיחה שמתרכזת בדגלים, אבל היה בחלק הראשון את הדבר שהוא הדבר הכי חשוב - שהוא המליץ עליה להיות שופטת, היא הייתה בידיים שלו. אחרי שאתה ממליץ כיו"ר לשכת עורכי הדין אתה לא מסיים את התפקיד שלך, אתה עדיין זה שקובע אם היא תעבור או לא תעבור. זה מינוי שופטות, הם צריכים להתרכז רק במינוי שופטות הוועדה הזו".
עוד המשיכה: "בכל הכבוד לזה שהוא אומר לי' תפנו למשטרה', אני עוד בעולם שלי נשארו דברים שהם לא רק משפט וחוק, קוראים להם ערכים. ראש לשכת עורכי הדין זה דמות, זה לא סתם, זה מופת צריך להיות. מה זה מעניין אותי אם זה חוקי או לא? וברור שזה לא חוקי אם הוא אמר לה שהוא חתם לה על זה שהיא תהיה שופטת, ברור שאין פה שום הסכמנה ושום עניין. זה לא רלוונטי הדבר הזה", טענה, והוסיפה: "ראיתי את התיעוד של הסגנון וגם אתם לא רוצים לראות אותו. אני יכולה לפרסם דבר כזה בלי לראות?". אגב, מאז הסרטון החל לרוץ בקבוצות שונות בטלגרם.
לאור חשיפתה ודבריה, תהה סג"ל האם אירוע מסוג זה מצדיק את השינוי בהרכב הוועדה למינוי שופטים. חסון הודתה: "אין ספק שזה מציף שאלה פה. כבר נהיו בדיחות סביב זה שעכשיו מבינים למה הוא התעקש שלא לעזוב את הוועדה למינוי שופטים וכו'. אבל בנימה רצינית, בעולם המערכת הפוליטית בוחרת את השופטים ויש שופטים מעולים בכל העולם".
"כיוון שאני עיתונאית אני אומרת לך שלשכת עורכי הדין קובעת המון, כי זה המון דילים שנסגרים מאחורי הקלעים", תקפה" ,"זה ככה עובד. לשכת עורכי הדין היא בעלת עוצמה בלתי רגילה בקביעת השופטים בישראל. לכן פתאום כל מיני ראשי לשכה מקבלים תיקים ופרנסה מטורפת, הם יודעים, השופטים תלויים בידיים שלהם. גם העבריינים יודעים".

באשר לטענה כי תיזמון חשיפת הפרשה נקבע בעקבות פוזיציה פוליטית, זעמה: "נו באמת. דיי. לא צריך כל דבר הבל להגיד בקול רם, כל דבר רעל לתת לו במה. מי שרוצה לגונן על חימי בגלל שעכשיו הוא נואם כך וקודם אחרת, אז הוא בזוי לא פחות כמוהו. חבל שהוא ילכלך את המחאה. אני רואה נשים רציניות שקוראות לו להתפטר. אני חושבת ששאפו לכל אדם ולכל פוליטיקאי שמתעלה מעל הפוזיציה שלו ומבין שיש פה אירוע שהוא חוצה, מי שיתמוך בו יוכתם", הכריזה, והוסיפה: "אם אבי חימי לא יהיה לא תהיה מחאה? הוא פשוט נתפס על חם. לכן כל שאלת העיתוי שאלה בזויה. הוא הבין שיש כבר שסיפורי הנשים סוגרים עליו, אז הוא בסוף דצמבר באופן מפתיע הודיע שהוא לא יתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין. אתה בשיא הכוח שלך מודיע החלטה כזו? מה קרה? פרצה מלחמה? הוא הבין וידע שזה סוגר עליו".
עוד שיתפה חסון כי "אומרים לי שגם אז הוא החליט להתייעץ עם כל מיני איך להתמודד עם האירוע שמתדרדר לפתחו, ואז מבשלים אסטרטגיה. ופה זו נקודה כואבת מאוד - מי שקיוו שאם הוא יהיה בצד הנכון של המפה הפוליטית, איפה שכל אנשי הכסף, המשפט והכוח, אז בשביל זה ימחלו לו על הכול? גם מי שנתן את התגובה עשה שגגה עצומה. שגיאה של לא יודעת מה. התגובה הראשונית הייתה השיחה, תגובה אותנטית שבה הוא מודה שהוא עשה את זה, לא בחדר שאני אמרתי אלא בחדר אחר עם דגל ישראל. התגובה הדוחה שמכתימה את המחאה מאוד, ולא תומכת במחאה, שזו רדיפה פוליטית והוא ימשיך להילחם. בחייאת, גועל נפש. עכשיו מכונת הרעל. חבר'ה תיזהרו, 2023, תלמדו לקח".
 
לסיום אמרה: "אני חייבת כאישה שבעצמה חוותה פגיעה בגיל צעיר ונולדה באותו גיל שהיא חוותה בו את הפגיעה - אני לא אעבור לסדר היום. זו לא פגיעה קלאסית שאנחנו מכירים, אבל גם גברים שהם ביג בוסים וחושבים שהם מקדמים מישהי או לא בהתאם לזה שהיא תתן להם או לא, אז אוי ואבוי. כל השאר, ומי שיתמוך בזה, שיתבזה מול עצמו. סיפור מטלטל תרתי משמע. היום בשבע בערב – ההמשך יבוא".
תגובות לכתבה(80):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 61.
    אפרופו ערכים. מה עם היבי.. ?
    אזרחית מוטרדת 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא גם בגד באישתו, גם נאף (עם אידה נשואה) גם חובב מתנות, גם שקרן מדופלם, גם עומד למשפט על שוחד מרמה והפרת אמונים... לצדיק הזה את סוגדת. אותו את מאלילה ??
    סגור
  • 60.
    איילה חסון
    האני 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה חשוב לנו מה עשה עם עצמו ולמה חשוב מה חושבת איילה חסון על כך ? ומה מיוחד בה או במעמדה?
    סגור
  • 59.
    אני רוצָה לתמוך באיילה חסון, משום שהיא אשה. אני
    נוגה 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 7
    לא מתביישת לומר: אני תומכת בכל אשה שיש לה עמדת השפעה או שואפת לכזו. אבל, אם ציטטתם אותה נכון, איילה חסון היא כה עילגת? לא אתעלם מכך. והאמת, הדבר כואב לי. ובטלי גוטליב איני תומכת בשום אופן. היא לא מנהלת דיאלוג, היא צועקת וצווחת ומשסעת את בני שיחה, היא מטרטרת את דבריה כמו מכונת יריה שעליה מורכב צופר, למעשה אי אפשר לקלוט ולהבין מה היא אומרת. החברה חייבת 50% ויותר נשים חכמות בפוליטיקה, ובכל עמדת השפעה. ויש הרבה כאלה. טלי גוטליב היא לא. ואיילה חסון, עילגת הדיבור. אפשר לייעץ לכן לא להלחץ, להרשות לעצמכן הפסקות דיבור לשם מחשבה ואיסוף העשתונות? בני שיחכן, והציבור השומע, יצטרכו להסתגל להפסקות דיבור שלכן. הם יחכו. אל תרגשנה לחוצות, חייבות לומר הכל מיד, חייבות להגיב מייד על כל שאלה של מראיין או בן שיח אחר. ובטלי גוטליב אני לא תומכת בשום דרך. היא לא מנהלת דיאלוג, היא צועקת וצווחת ומשסעת את כל המדברים איתה,
    סגור
  • 58.
    דרעי המושחת
    סופי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה דעתך לחקור את דרעי בפרשה מצמררת ברצונו למשוך את השליטה בקרן להגנת הסביבה 3.2 מליארד₪ בכפייה. מובן מאליו שהוא יודע מאיזה צד מרוחה הגבינה. מעניין שבמשרד הפנים הוא עדיין לא התחיל לעבוד.
    סגור
  • 57.
    אוהבת שלמונים
    סופי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 4
    גם היא לא ידעה לא שמעה את וכל מי שאת תומכת בו מייצגים את הרפש של החברה תתביישי , בשביל פרנסה מכרת את נשמתך לשטן
    סגור
  • טען עוד
  • 56.
    כל הפושיעים עוברי ל14?
    שופר של ביבי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 5
    איילה מקומך בערוץ 14 ינון מגל ושרון גל עפו מהכנסת מתי דיברת על זה או על המושחת דרעי?
    סגור
  • 55.
    תחקירנית האסלות, ביביסטית במסווה (ל"ת)
    יהודה 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • אם האדון סער סידר לעצמו, בכספי הציבור, אסלה שעולה הון,
    נוגה 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדי לחרבן בסטייל, טוב שאיילה חסון חשפה זאת. כשהמחנה שמנגד הקים צעקה על החמגשיות ואיסוף הבקבוקים של שרה נתניהו, הוא עשה בדיוק זאת.
    סגור
  • 54.
    ואף מילה על החבר בסרגליק ששרץ אצלה בכל תכנית (ל"ת)
    פרפר 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • היא באמת לא דיווחה על בסרגליק כלל, אחרי שנחשפה
    נוגה 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאוות הבצע שלו, עושק אלמנה ויתומה? גם לא עם הערת אכזבה וצער? גם לא דיווחה כשהחזיר את הכסף ?
    סגור
  • 53.
    איילה חסון - ישר כח!
    דפנה 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בתור עו״ד וקודם כל כאישה - גאה בך על כל העשיה המבורכת! תמשיכי בעבודת הקודש שאת עושה התעלמי מרעשי רקע ומאנשים קטנים וצרי אופקים כן ירבו כמוך אחת ומיוחדת כנה ואמינה תודה שיש אותך !!
    סגור
  • 52.
    לג'וביסטית...
    בן ציון 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לראות את פרצופה ולא להאמין איךאחת כזאת משולהבת אחרי ר ב נ ו א ף וזה לא מטריד אותה להגדיר את השאר בפנינים ... איזה מזל שעברה לערוץ אחר ,כך נמנע ממני להתבונן בבור השופכין הזה... איפה ה"מי-טו"...???!!!
    סגור
  • 51.
    היתממות
    רובי 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    7 3
    יותר מודאי ששני אלו הזדיינו כמו שפנים בהסכמה מלאה כשלכל אחד האינטרסים שלו. ה"חשיפה" של חסון היא קשקוש שנועד לשרת את הנאשם והיא גם פגיעה בפרטיות ולשון הרע.
    סגור
  • מדוע? היתה רוצה שככה יתמנו שופטים בישראל?? ? (ל"ת)
    שופט בדימ' 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 50.
    עוד עלובה ביביסטית שמשחקת אותה אמא תרזה עם ערכים... (ל"ת)
    מבין 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    7 14
    סגור
  • 49.
    אילה חסון וערכים זה אוקסימורון (ל"ת)
    אני 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 48.
    איזה שקרנית איילה חסון המסריחה (ל"ת)
    שמות 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • 47.
    ראיתי את התמונה של העו"ד
    מישל 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ראיתי את התמונה של העו"ד שהוציאה את הסיפור נראת אחלה גבר .
    סגור
  • 46.
    שעו" ד תגש להגיש תלונה במשטרה . ולא תבצע חיסול י
    יואבי 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    11 3
    למה לא הלכה למשטרה המייללת הזו? למה רצה לעתונות לטליוזיה ? שם מתמודדים בארוע כזה?למה עכשיו יצאה אחר שנה , ואגב שתתחיל.להתיחס להודעות האהבה שהצהירה בפני חימי. ותעמוד לבדיקת פוליגרף שיעלה ממנה שלא נתנה שטחד מיני. ואו היה לה סקס ממושך בהסכמה. פשוט מעורר סלידה ,אישה שהסתירה שנה אירוע , מיני וצבעה אותו בגוון פוליאי בהתאם.לצורך של חבריה משפחת ברוורמן. שגם שם מינוי אשתו כשופטת זו בדיחה אחת גדולה נעדרת נסיון מונתה שופטת שמאחרי המונוי , בעלה. והמערכת שותקת. הריקבון בין עורכי הדין זה ידוע אנשים שמבחינה מוסרית כל כך ירודים ,רובם. הפתרון למנות לשפיטה ממקצועות אחרים , ואת בוגרי מערכת המשפט למנות עוזרים לשופטים ממקצועות פילוסופיה ספרות וכדומה.
    סגור
  • 45.
    בושה לעורכת דין. לא צדיקה שניהלו רומן 3 שנים (ל"ת)
    אלי 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 44.
    אילה חסון
    איבט 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    8 9
    איילה כל הכבוד לך זה מה שמגיע לאנשים מטרידים שפוגעים בנשים בגלל המעמד שלהם אלופה תודה לך אין עליך
    סגור
  • 43.
    כן? מזועזעת שזה הופץ? (ל"ת)
    אני 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 42.
    נתניה
    גולן 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 8
    השמאל זה ערב רב
    סגור
  • 41.
    איילה חסון לא צדיקה ולא הצדק הוא זה שמנחה אותה
    ר 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    21 9
    העיתוי של הוצאת הדברים לאור אומר דרשני … האם אין זו בגידה בערכי התחקירן /עיתונאי להוציא לאור דברים במכוון על מנת לפגוע בסדר הציבורי …אם כואב לך כל כל העניין יכולת לפרסם זאת כשנודע לך הסיפור ולא לארוב בפינה ולשכנע אותה לפרסם דוקא כשחימי יצא עם המפגינים נגד ההפיכה המשפטית השאלה המתבקשת היא מי הוא העבריין בסיפור הזה ….
    סגור
  • למה יש עיתונאי שהצדק מנחה אותו
    מישל 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אין עיתונאי כזה שהצדק מנחה אותו תראו את העליהום על ראש ממשלה .
    סגור
  • כל הפושיעים עוברי ל14?
    שופר של ביבי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראש הממשלה אוהב מתנות ב700 אלף שקל. זה שחיתות
    סגור
  • 40.
    חסון:חימי יודע למה התפטר.למה לא אמרת כך (ל"ת)
    על דרעקי?צבועה 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 39.
    הנהלה ברח עם משפ לפריס כדי לא להתמודד (ל"ת)
    עם בהרב 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    היום לא ראינו את הפרצוף של שרון נחש ואסון
    יש יש יש 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כפרה אור הלר כפרה רביב דרוקר. גליקמן אהוב
    סגור
  • 37.
    איילה חסון
    חני 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 3
    למה את מזועזעת לא פגעת בחימי פגעת פגיעה קשה באשתו והילדים שלו איך את מסוגלת לישון בלילה אחרי ההרס הזה.
    סגור
  • בגלל אנשים כמוך…..חני נדרדר
    דפנה 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על אישתו את חושבת חני??? תקברו חזק את הראש באדמה מביישת את המין הנשי ישר כל איילה
    סגור
  • כל הפושיעים עוברי ל14?
    שופר של ביבי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היה רומן ארוך? או חיסול ממוקד?
    סגור
  • 36.
    מוסר
    גר 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    13 3
    חסון מדברת על ערכים מעניין , לא שמעתי אותה מתבטאת נגד מינוי דרעי כשר ,ראש ממשלה שמתנהל נגדו משפט זה ערכים מתקבלים מפחדת לצאת נגדם עיתונאית צבועה ולא אוביקטיבית
    סגור
  • 35.
    בושה של מערכת משפט
    לירון 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 6
    רקובים מארץ הרקובים, השכנטוזים גרועים יותר, חושבים אותם האליטה בזמן שהם לא יותר מסמרטוט רצפה, שאגב, עושה עבודה טובה יותר…
    סגור
  • מזרחיים רוצים מדינה ערבית עם מלך (ל"ת)
    שופר של ביבי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    אותה איילה חסון שמגישה יחד עם שרון גל? ארי שביט?
    אני 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ינון מגל?
    סגור
  • 33.
    איילה חסון עובדת עבור ביבי,לא אמינה
    חלאס נמאס 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    15 9
    ברגע שאיילה לא סיפרה את האמת: שהם ברומן 4 שנים שהיא מקורבת מאוד לברוורמן,היועץ של ביבי, הכול ברור. חיסול פוליטי לא לצפות באיילה חסון
    סגור
  • תגובה
    אמיתית 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איילה חסון ביביסטית מובהקת
    סגור
  • 32.
    חסון, זכית בעוד כמה רגעי זרקורים טרם תרד חשכה עליך (ל"ת)
    פוליצר 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 31.
    איילה חסון דחקה אותו לפינה
    לירון פינס 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הרי חימ גם יהפוך את הקורבן שלו לאשם ,שוע * ל אמיתי שועל אמיתי
    סגור
  • 30.
    אחת משבע!!! זה לא דמיון, זה מציאות!!!
    אור 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תתעוררו על עצמכם, זה קורה בכל משרד, בכל צומת ובכל מקום עבודה.... שולחת חיבוק לאחותי העורכת דין שרק משלמת על העוולות של הסוטה המתקרבן והבזוי.... שעוד משפיל אותה ברשות החוזק יד והכסף והכוח שברשותו....
    סגור
  • 29.
    כנסו לאתר עדנה קרנבל לקרוא על הילה יחזקאל ואבי חימי
    עדנה קרנבל 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    רק בעדנה קרנבל מביאים לכם את הסקופים והמידע באופן שוטף. מי זאת הילה יחזקאל. מה מניע אותה. למה קפאה? מי לא מאמין לה. למה חנה חימי זרקה את אבי חימי מהבית ועוד תופינים ומגדניות.
    סגור
  • 28.
    הלם
    Rti 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איפה זה פורסם בטלגרם?
    סגור
  • 27.
    איילה חסון את מלכה
    איילה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    7 15
    אוהבים אותך ואת היושרה שלך כתבת משכמה ומעלה
    סגור
  • 26.
    איפה הסרטון ? תמו לצפות
    קווין 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    למה אעי לא מקבל את הסירטון בטלגרם ? חחח מדינה מושחתת רק סקס וכוח כסף תאבי בצע
    סגור
  • 25.
    ממה את מזועזעת?
    לוי 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מי שמשחק בידיים בחרא שלא יתלונן שזה מסריח!
    סגור
  • 24.
    אסור לחשוף תסרטון הזה זה ממש חיסול בןנאדם
    איכס 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סרט כזה אסור לחשוף זה יחסל אותו פיזית אם זה נכוו רחמנות על בן אדם נכון שזה מגעיל הקטע עם ההפגנות אבל הבן אדם וגם יהודי עזר לנאשמים חפים מפשע להנצל
    סגור
  • 23.
    גדול עורכי הדין לגיהנום (ל"ת)
    77 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • הוא כבר בגהנום עכשיו כבר לא
    נשק כימי 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא חוסל בעולם הזה אז לא יודע כמה גהנום יש לו
    סגור
  • 22.
    אז אונן, אז מה? לפחות לא גזל ולא מרמה ולא משקר
    פרי 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    9 6
    יש עו'ד ימח שמו ושם משפחתו שעשה פשעים של ממש
    סגור
  • המליץ עליה לשופטת זה חמור (ל"ת)
    אני 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לאונן זה נקרא רע בתורה והכי חמור
    קונאן הברברי 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    צריך פד תעניות אק לתקן זרעון אחד זה החרבת העולמות
    סגור
  • 21.
    עאלק עוכרי דין ושופטים, רופאים וטייסים, רבני ערב רב ... (ל"ת)
    הייזלר 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 20.
    להקיא תרתי משמע!! (ל"ת)
    נורה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    כל עם ישראלמזועזע ממה שקורה במערכת המישפט
    גילי 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    עכשיו מה שכבר היה מובן לרוב העם יעמוד מול אנשי השמאל שתמיד רואים את האמת בסוף .אבי חימי לכאורה ניראה בן אדם תמים אבל לא כך הדבר . לא מצליח להבין איך פושעים מקבלים עונשים מגוחכיםעכשיו אתם מבינים וגם העברינים מזמן מבינים מאיזה מישרד צריך לקחת עורך דין ואיזה בת של שופטת צריך להעסיק במישרדוהתמורה מיתקבלת בצורה של פסקי דין מגוחכים שאותם עורכי דין שותפים ליצוג של אותו עברין
    סגור
  • איזה מערכת משפט?
    אצטילן 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    רצו מגינה חילונית ומערכת חילונית קבלו בית שימוש
    סגור
  • 18.
    מעניין וגם ברור איך כל החרא מגיע לאסלה
    שרברב 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה שהיא עובדת טובה מסקרן איך היא מריחה ?
    סגור
  • 17.
    בקשר להפצת הסרטון ברשת
    לאה 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם אכן דלף הסרטון - זו בוודאות עבירה פלילית. חימי צריך להתלונן במשטרה
    סגור
  • 16.
    שישלחו את שניהם לפוליגרף ונראה..
    לאה 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם יש היבט פלילי זה כמובן לטיפול המשטרה ברם, אם זה רק בהיבט המוסרי כמו שרמזה אילה חסון, המסקנה היא שכמו שביבי בגד באשתו והוא כשיר בעיני מחצית מהעם להיות ראש ממשלה המחליט החלטות הרות גורל מדי יום , אז בוודאי שראש לשכת עורכי הדין יכול להיות בוועדה למינוי שופטים. בהיבט הזה אין עדיפות מוסרית או ערכית לאף אחד. מי שמסכימים עם סטנדרטים מוסריים כאלה , לא יכולים לסנן מועמדים...למינוי שופטים על הרקע הזה, כי כולם אותו דבר. מה שכן יותר פוליטיקאים הורשעו בפליליים לעומת עורכי דין שהורשעו , יחסית למספרם באוכלוסיה. וכן - לתת המון כח בידיים של קבוצה אחת , במקרה זה הממשלה,ובלי איזונים זה שינוי המשטר הדמוקרטי. המאבק נגד הרפורמה איתן מתמיד, צודק ומוסרי ובא להגן על האזרח וזכויותיו. אף אחד במאבק הזה לא יותר צדיק ממי שנאבק נגדו, אבל בשאלה מה יותר טוב לשמירת הזכויות של הפרט התשובה ברורה.
    סגור
  • 15.
    איילה חסון מזועזעת?
    O.c 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    7 3
    איילה חסון ניזונה מסקופים וידיעות ישירות של אנשיו של ביבי. היא ההיפך הגמור מלהיות עיתונאיתללא אג'נדה אישית אשר קשורה באופן ישיר למעסיקו של בעלה. לא שאני מצודדת בגבר מבוגר שחושף את עצמו הפני אישה...אך לצערי הרב כמות הזבל שקיימת בכנסת עולה על מעשיו.
    סגור
  • 14.
    מחכים לתחקיר רציני אודות הוצאות
    גדי 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שיפוץ בית ראש הממשלה נתניהו בירושלים החלפת חלונות, וילונות ומי יודע עוד מה
    סגור
  • 13.
    גם ראש ממשלה וגם שר בריאות צריכים
    צבי 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    להיות אנשים עם ערכים ולא עבריינים מורשעים בפלילים ו/או נאשמים בפלילים.
    סגור
  • והומו זה מוסרי? היה שר בריאות חחח איכס
    כח צביקה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ורבין מאלטלנה הרס תדמונחארטיה באוסלו פירק תמדינה הכניס אותה עד היוםצחורלול מעיף מתמשך פשוט לא העמידו אותם במקום בסעודיה סוקלים הומהים , לפי היהדות זה נהכי חא מוסרי אם במעשה זההכי טינופת עשו אותו שר בריאות
    סגור
  • 12.
    רפורמה במערכת המשפט
    רוזה 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 4
    עכשיו תבינו למה חייב רפורמה במערכת המשפט כמו בכול מדינה דמוקרטית ככה זה נעשה אז למה אצלנו מפגינים כאילו מה קרה? הכול מושחת לצערי גם מערכת המשפט ולכן צריך שינוי דחוף שייעשה על ידי ברפורמה אז תמשיכו לשווא לעשות הפגנות !!!!! אני בעד רפורמה במערכת המשפט
    סגור
  • 11.
    הזוועדה לבחירת שופטים
    דוד בש 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 8
    החשיפה של איילה חסון מפנה את השמאל להסתכל בזווית ראייה אחרת ולראות מה שהשר לוין וישראל השנייה כבר חשים הרבה זמן שקורה בזוועדה לבחירת שופטים.
    סגור
  • 10.
    איילה חסון מזועזעת??אני מזועזע שאני עדיין צריך לצפות בה (ל"ת)
    יוסף 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    19 18
    סגור
  • 9.
    אביחימי
    מוזי 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא נשכח שהיה גם שר אוצרשהיה מעורב במינוי תמורת מין הז לא צריך לועדה למינוי שופטים גם שרים.
    סגור
  • 8.
    חימי פרש לשמאל? יעמה! שי גולדן לא ערק לימין
    לעיתונאית דמיקולו 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מנסה? תפסיקי כבר עם השפה הנמוכה,מעצבנת אחת
    סגור
  • ערק? אולי עראק לימין רק לפיד שם עליו מס
    גולדן התותח 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גולדן פשוט הבריא
    סגור
  • 7.
    איפה היו הערכים?
    איריס טוקר 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הצדיקה הגדולה בעלת עולם הערכים הנעלים, היכן היו הערכים הללו כשאפי נווה העמיד דרישות מיניות בפני המעונינות להיות מומלצות על ידיו? הפוסל - במומו פוסל!
    סגור
  • 6.
    איילה מזועזעת מהפרשה לבריה.
    זחש 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לדעתי היא מזוזעת כמו סונה נבהלת מזין. מגיע לה פרס העיתונות הצהובה.
    סגור
  • 5.
    ועוד מתלוננים נגד רפורמה....
    רמי 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    5 4
    רפורמה בבתי המשפט זה לא מספיק צריך להתחיל לנקות את כל המושחתים האלה כל מי שהגיע/ה לתפקיד בכיר בבית המשפט בטוח עבר את התהליכים האלה לכן כולם באמוק נגד הרפורמה לכסות על הרפש שצף בשנים האחרונות .
    סגור
  • 4.
    גועל נפש
    קובי 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שתגיש תלונה במשטרה
    סגור
  • הגשת תלונה למשטרה מסכנת אותה
    אחד 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם התברר שמערכת היחסים הייתה ממושכת ובהסכמה, ושהיא צילמה אותו במצבים אינטימים, והפיצה, היא עלולה להיות בבעייה. אם היו עושים מעשה כזה לאישה - כבר מזמן היו שולחים את המצלם למעצר
    סגור
  • 3.
    ראש לשכת עו"ד צריך להיות מופת אבל שר לא 3X, רוה"מ לא.. (ל"ת)
    שלומית 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • העיתונאים א אסון ושרון ג לא רואים עין בעין
    כמונו 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אצלם הצדק חד סיטרי
    סגור
  • עין אין צדק הסמול רק פוזיציה (ל"ת)
    אתה צודק יא וואלדי ח 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 2.
    איילה הייתי. ממנה אותך לשופטת עכשיו גם עיתונאית דעתנית (ל"ת)
    פנינה אדר 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    7 13
    סגור
  • 1.
    היא מזועזעת גם משלושה כתבי אישום ושלוש הרשעות??? (ל"ת)
    גרגמל 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    30 8
    סגור
  • מעולה.תודה. (ל"ת)
    צדק 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור